جشنواره بین‌المللی شعر فجر از اصفهان کار خود را آغاز می‌کند

افتتاحیه چهاردهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر، با حضور شاعران مطرح کشور در اصفهان برگزار می شود.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، آیین گشایش چهاردهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر عصر روز پنج‌شنبه ۱۲ دی‌ماه با حضور و شعرخوانی دبیران ادوار مختلف این رویداد ادبی در سالن سوره برگزار می شود.

در این مراسم سعید بیابانکی به عنوان دبیر این دوره از جشنواره شعر فجر، محمدعلی بهمنی، پرویز بیگی حبیب‌آبادی، عبدالجبار کاکایی، اسماعیل امینی، محمود اکرامی‌فر، محمدکاظم کاظمی، جواد محقق و بهمن ساکی به عنوان دبیران دوره‌های گذشته به شعرخوانی خواهند پرداخت.

خسرو احتشامی، فضل الله شیرانی (سخا) و محمد مستقیمی (راهی) نیز از شاعران پیشکسوت اصفهانی هستند که  در این برنامه شعرخوانی خواهند داشت.

در این مراسم که با همکاری حوزه هنری استان اصفهان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود مهدی احمدی‌فر رئیس حوزه هنری استان اصفهان  و حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی انصاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان به همراه جمعی از شاعران کشور و اهالی فرهنگ و ادب اصفهان حضور خواهند داشت.

علاقمندان برای حضور در این محفل ادبی می‌توانند ساعت ۱۷:۳۰ روز پنج‌شنبه ۱۲ دی ماه به مجتمع فرهنگی هنری سوره اصفهان واقع در خیابان آمادگاه، روبروی مهمانسرای عباسی مراجعه نمایند.

کد خبر 403462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.