کوچ احتمالی ستاره‌ها در ژانویه‌ی ۲۰۲۰

با ورود به سال جدید میلادی جدید و باز شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی لیگ های اروپایی، شایعات به اوج خود رسیده است

به گزارش خبرنگار ایمنا، سال ۲۰۲۰ میلادی نزدیک است و باز شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی فوتبال جهان، شایعات داغی را به راه انداخته است. در زیر چند ترانسفر احتمالی ژانویه را که احتمالش بسیار زیاد است را بررسی خواهیم کرد.

"ارلینگ هالند" 

اولین جابه‌جایی مربوط به ارلینگ هالند نروژ مهاجم جوان سالزبورگ اتریش است. او که با تیمش در لیگ قهرمانان درخشید و حتی یکی از بهترین گلزنان لیگ قهرمانان اروپا بود، در نهایت از مرحله گروهی نتوانست با تیمش صعود کند و حذف شد، اما درخشش این جوان ۱۹ ساله باعث شد غول های باشگاهی اروپا به او علاقه مند شوند. از منچستریونایتد و سیتی گرفته تا چلسی لیورپول رئال مادرید بارسلونا و حتی یوونتوس و دورتموند، اما روز گذشته بود که رسانه ها تصاویر توافق هالند با دورتموندی ها را منتشر کردند که با مبلغ ۱۸ میلیون یورو به زنبورها پیوست.

"جیدون سانچو"

این بازیکن با فاوره مربی دورتموند به مشکل خورده و بعضی مواقع نیمکت نشین می شود، او پیشنهادات زیادی از اروپا و به خصوص لیگ برتر انگلیس دارد. منچستر یونایتد و چلسی و لیورپول و حتی سیتی به دنبال این استعداد هستتد. چلسی برای پر کردن جای هازارد که به رئال فروخته شده و با توجه پایان محرومیت ترانسفری، خواهان جذب سانچو است و شانس زیادی نسبت به بقیه این ها دارد تا این معامله را با ۱۲۰ میلیون پوند انجام دهد. با توجه به جذب هالند و مشکل سانچو با فاوره، هیچ بعید نیست که سران زردپوشان رضایت به جدایی این جوان انگلیسی دهند

"اریکسن"

این هافبک خوش نقش دامارکی، سال‌ها است که بزرگان اروپا را خواهان خود می بیند. بارسا و رئال مادرید مشتری جدی اریکسن در چند سال اخیر بوده اند. اما تاتنهام هرگز حاضر به فروش ستاره خود نبوده و نیست. اما با توجه به سن اریکسن و مبلغ بالای فسخ او، آبی اناری ها از رقابت خرید هافبک دانمارکی کنار کشیده اند و حالا فقط رئال مادرید قصد جذب او را دارد و شاید با توجه به این که چیزی از قرارداد اریکسن با باشگاه انگلیسی باقی نمانده این بازیکن هم حاضر به تمدید نشده و برای جلوگیری از ترانسفر رایگان، آن‌ها کریستین را به مادرید انتقال دهند.

 "آرتورو ویدال"

این هافبک جنگنده و شیلیایی چند فصل است که در بارسا حضور دارد اما معمولا به عنوان بازیکن ذخیره و با توجه به شرایط بازی ها به زمین و کمک بارسا می رود و همیشه متعصب و جنگنده حاضر می شود. اما با توجه به سن بالای ویدال و ترافیک بالا در خط هافبک، و حتی نیاز به جوان گرایی، والورده سرمربی بارسا خواهان فروش این بازیکن شیلیایی است هرچند مدیران بارسا او را بازیکن کلیدی برای تیم می دانند و با فروشش مخالف هستند. تنها مشتری ویدال اینتر ایتالیا است. مدیران بارسا ارزش این انتقال احتمالی ۲۵ میلیون یورو است.

"لروی سانه"

این مهاجم آلمانی مشتری‌های کمی دارد. سانه در سیتی و زیر نظر پپ گواردیولا کم به بازی گرفته می شود، حالا یا به دلیل اینکه تیم متمول منچستر سیتی بسیار بازیکن با کیفیت و سرحال دارد، یا به این دلیل که سانه در برنامه های تاکتیکی پپ جایی ندارد. ولی هر چه هست بایرن مونیخ به او از مدت ها قبل علاقه دارد. مونیخی ها حاضر هستند برای این انتقال، ۱۰۰ میلیون پوند پرداخت کنند. البته به نظر نمی رسد تا سرمربی اسپانیایی سیتی با این انتقال دو سر بُرد مخالفت کند.

کد خبر 403446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.