از بعضی باشگاه‌ها پیشنهاد دارم/ منصوریان برای ذوب آهن زحمت کشید

بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن گفت: نیم فصل دوم لیگ برتر برای ذوب آهن خیلی خوب بود ضمن اینکه در بازی های آسیایی نیز توانستیم خودی نشان دهیم.

محمدرضا عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با تاکید بر اینکه منصوریان خیلی برای تیم ذوب آهن زحمت کشیده است، اظهار کرد: فصل گذشته در حالی که شرایط تیم ذوب آهن اصلا خوب نبود، منصوریان به مجموعه اضافه شد و توانست خیلی به باشگاه ذوب آهن کمک کند؛ نیم فصل دوم لیگ برتر برای ذوب آهن خیلی خوب بود ضمن اینکه در بازی های آسیایی نیز توانستیم خودی نشان دهیم.

عباسی ادامه داد: در دیدار آسیایی مقابل الاتحاد متاسفانه نتیجه را واگذار کردیم که متاسفانه شرایط بدی پیش آمد و بدشانسی از آنجا گریبانگیر ذوب آهن شد.

بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تصریح کرد: یک سال و نیم از قراردادم با باشگاه ذوب آهن باقی مانده است؛ ۳۰ درصد از مبلغ قرارداد ها پرداخت شده و قول‌هایی مبنی بر پرداخت مابقی مبالغ قرارداد به ما داده شده است.

وی با اشاره به اینکه تمرینات تیم فوتبال ذوب آهن از روز گذشته آغاز شده است، گفت: من تحت قرارداد باشگاه ذوب آهن هستم ولی با توجه به پیشنهادهایی که دارم اگر بنا به جدایی در نیم فصل باشد، باید از طریق باشگاه مقصد اقدامات لازم انجام شود انجام شود و رضایت باشگاه اصفهانی در این زمینه حاصل شود.

بیشتر بخوانید:

کد خبر 403440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.