مدیریت شهری در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پیشگام است

شهردار ساری گفت: مدیریت شهری در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پیشگام است و برای تحقق اهداف فرهنگی در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.

به گزارش ایمنا، عباس رجبی با بیان اینکه شهیدان افتخار جمهوری اسلامی ایران هستند و هر چه در راه تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تلاش شود کم است، اظهار کرد: خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان کاری ارزشمند است.

وی ادامه داد: شهرداری ساری در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران همکاری لازم را دارد.

شهردار ساری با بیان اینکه مزین شدن نام کوچه‌ها و معابر به نام شهدا در دستورکارقراردارد، افزود: طبق مصوبات شورای نامگذاری اکثر معابر و کوچه‌های شهر طبق مصوبات شورای نامگذاری به نام شهدا مزین شده است.

رجبی پارک موزه دفاع مقدس در مرکز مازندران و تکمیل آن را فرصت مناسبی جهت ترویج فرهنگ دفاع مقدس دانست و خاطرنشان کرد: تقویت و ترویج فرهنگ دفاع مقدس باید به عنوان یک فرهنگ ارزشی در جامعه گسترش یابد.

وی ادامه داد: تکمیل این پروژه علاوه بر پاسداشت دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل امروز می‌تواند فرصت مناسب برای جذب گردشگر و زمینه‌ساز غنی شدن اوقات فراغت در میان جوانان باشد.

کد خبر 403431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.