۹ دی نماد بصیرت، هوشیاری و وحدت مردم است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: نهم دی ماه ۸۸، ملت بصیر ایران به حمایت از دین خدا، نظام انقلابی و ولایت قیام کردند و بر دشمنان داخلی و خارجی پیروز شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شاهین شهر و میمه، حجت الاسلام احمد سالک در اجتماع مردمی بزرگداشت ۹ دی در شهرستان شاهین شهر و میمه اظهار کرد: دشمن از قدرت های دینی، علمی، فرهنگی، اجتماعی، نظامی، سیاسی و بصیرتی مردم وحشت دارد و هر روز دسیسه ای جدید برای ملت طراحی می کند.

وی افزود: فتنه ۸۸ ناگهان و یک شبه به وجود نیامد؛ بلکه دشمنان از همان ابتدای پیروزی انقلاب در وقایع و زمان های مختلف به دنبال فتنه گری، ایجاد آشوب و ضربه زدن به نظام بودند و در سال ۸۸  بیش از ۱۰ سال برنامه ریزی آنها با بصیرت مردم نقش بر آب شد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به گفته و اعتراف خود دشمنان نظام و انقلاب، در فتنه ۸۸ بیش از ۱۵۰ برنامه مختلف و تامین بیش از ۴۰۰ میلیون دلار آمریکایی و سعودی قرار بود کشور را به فروپاشی بکشانند که یکی از آنها ادعای تقلب و زیر سوال بردن برگزاری انتخابات در نظام بود. در این ۴۰ ساله دست قدرتمند خدا را دیده ایم و هر کسی در مقابل دین خدا و نظام اسلامی شمشیر کشید به هلاکت رسیده است.

سالک ادامه داد: نهم دی ماه، نماد حضور ملت با بصیرت در صحنه دفاع از دین مبین اسلام، فرهنگ استقامت و ایستادگی و دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی، دفاع از مقدسات و فطرت قرآن و اهل بیت علیهم السلام، ولایت پذیری و وحدت در مقابل استکبار و  ۴۰ سال تجربه در مقابل دسیسه های دشمنان نظام و انقلاب است.

وی تصریح کرد: فتنه اخیر ریشه داخلی، منطقه ای با دخالت آل سعود و سران سلطه و استکبار یعنی آمریکا و اسرائیل غاصب داشت که با بیانات و چند کلام آرام بخش مقام معظم رهبری تمام برنامه های دشمن خنثی شد و علاوه بر حفظ اصل نظام که از اوجب واجبات است، به تقویت و استحکام بخشی به نظام پرداخته شد و برتری اسلام بر کفر جهانی به نمایش در آمد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم در این ۴۰ ساله علی رقم مشکلات خوب درخشیده اند و رمز موفقیت آنها در این ۴۰ سال حرکت در پشت سر ولایت و رهبری، ایمان و تسلیم امر خدا بودن، صبر و استقامت، دشمن شناسی و حرکت در حول محور وحدت بوده است؛ البته متاسفانه برخی از مسئولان هنوز به خود نیامده و قدردان این ملت نیستند.

وی خاطرنشان کرد: مردم بصیر در دوم اسفندماه با حضور حداکثری در انتخابات، مجلسی قوی و انقلابی انتخاب کنند تا بتوان با کمک آن، دولتی قوی و انقلابی در سال ۱۴۰۰ انتخاب کرد و کشور را از این مشکلات رهایی بخشد.

کد خبر 403430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.