گره گشایی از ۱۸ هزار و ۳۴۹ مشکل شهری مشهد با پیگیری ۱۳۷

سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد از گره گشایی ۱۸ هزار و ۳۴۹ مشکل ریز و درشت شهری با پیگیری ۱۳۷ در پاییز ۹۸ خبر داد.

به گزارش ایمنا، احمد رمضانی‌فرخد با اعلام این خبر اظهار کرد: در پاییز سال جاری، ۷۴ هزار و ۱۸۶ تَن از شهروندان با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ تماس گرفته و درخواست های خود را با این مرکز مطرح ساخته اند.

وی افزود: از این تعداد تماس، پاسخگویی به ۴۳ هزار و ۳۰۶ شهروند به صورت آنی توسط کارشناسان واحد دریافت این مرکز صورت گرفته و شهروندان در همان لحظه تماس، راهنمایی شده اند و درخواست های ۳۰ هزار و ۸۸۰ شهروند نیز قابل پیگیری تشخیص داده شده و با قرار گرفتن در چرخه پیگیری، از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ «سجا»، به اتوماسیون اداری «گام» روسای ادارات مربوطه شهرداری جهت پاسخگویی و انجام، در بازه زمانی مشخص، ارجاع شد.

سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد با بیان اینکه کارشناسان واحد پاسخگویی این مرکز برای رساندن پاسخ درخواست های شهروندان به آنان، در مجموع، ۳۵ هزار و ۷۱۴ تماس با شهروندان برقرار کرده اند، اظهار کرد: در مجموع، در پاییز سال جاری، ۱۰۹ هزار و ۹۰۰ تماس بین شهروندان و کارشناسان مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری رد و بدل شده است.

وی درباره موضوعات پرتکرار نیز گفت: نظارت بر ساخت و سازها، لکه گیری و روکش آسفالت معابر، رفت و روب و شست وشوی معابر، جوی و کانال ها، پرتکرارترین موضوعات مورد درخواست شهروندان از مدیریت شهری در پاییز ۹۸ بوده است.

کد خبر 403428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.