بازسازی و بهسازی ایستگاه‌های اتوبوس زاهدان

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر گفت: باتوجه به اینکه ایستگاه‌های اتوبوس یکی از عناصر شهری است که به دلیل سازه‌ای بودن نقش مهمی در سیمای محیط شهری بر عهده دارد ضمن بازسازی و بهسازی ایستگاه‌های موجود، خرید و تجهیز ایستگاه جدید در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش ایمنا، جلیل دهقانی، در در این باره اظهار کرد: امروزه مبلمان شهری یکی از اصلی ترین ابزارهای ارتباط شهر با شهروندان است؛ ابزاری است که علاوه بر رفع نیاز، احساس رضایت را در بین آنها ایجاد می‌کند. 

وی افزود: باتوجه به اینکه ایستگاه‌های اتوبوس یکی از عناصر شهری است که به دلیل سازه‌ای بودن نقش مهمی در سیمای محیط شهری بر عهده دارد ضمن بازسازی و بهسازی ایستگاه‌های موجود، خرید و تجهیز ایستگاه جدید در دستور کار قرار گرفته است که امیدواریم تا پایان سال جاری محقق شود. 

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر ادامه داد: ایستگاه‌های اتوبوس درون شهری یکی از اماکن مهم شهری است و در تلاش هستیم که به شکلی این مهم را محقق کنیم تا همشهریان در زمان حضور در این ایستگاه‌ها با مشکلی روبه رو نباشند و بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه از شهروندان بابت طولانی شدن مراحل واگذاری اتوبوس های جدید عذرخواهی می‌کنیم، گفت: مراحل واگذاری ۱۸ دستگاه اتوبوس از طریق برگزاری مزایده در دست اقدام است و امیدواریم تا آخر ماه جاری اتوبوس‌های مذکور به ناوگان حمل و نقل عمومی الحاق شود و البته بخش زیادی از دغدغه شهروندان در این خصوص مرتفع خواهد شد.

کد خبر 403424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.