پایانه صمدیه برون استانی می‌شود

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: با اجرای طرح توسعه‌ پایانه صمدیه، این پایانه درون استانی به برون استانی تبدیل خواهد شد.

عباس محبوبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بزرگترین پایانه کاوه و کوچکترین آن صمدیه است و در حال حاضر توافق‌های آزادسازی اراضی در مسیر طرح توسعه پایانه صمدیه در حال انجام است.

وی با بیان اینکه پایانه مسافربری صمدیه در غرب اصفهان و در سه راه صمدیه واقع شده که مساحت کلی آن پنج هزار مترمربع است و ۱۶۲ مترمربع زیربنا دارد، افزود: این پایانه در سال ۱۳۹۲ افتتاح شده و در آن سرویس‌دهی به شهرهای غربی استان اصفهان انجام می‌شود به طوری که روزانه به طور متوسط حدود چهارهزار مسافر از این پایانه استفاده می‌کنند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان تاکید کرد: با اجرای طرح توسعه پایانه صمدیه، شش‌هزار مترمربع زمین‌های اطراف پس از تملک و آزادسازی به وسعت آن اضافه می‌شود.

وی با بیان اینکه در آینده تعدادی از شرکت‌های فعال در پایانه‌های کاوه و زاینده رود به پایانه صمدیه انتقال داده خواهد شد، گفت: طرح توسعه پایانه صمدیه ضمن کاهش سفرهای درونشهری باعث ارائه خدمت بهتر به شهرهای غربی استان اصفهان خواهد شد.

محبوبی خاطرنشان کرد: سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری دو هدف حفظ و نگهداری پایانه ها و طرح توسعه پایانه‌ها را دنبال می‌کند.

وی افزود: خرید دستگاه‌های چهار گاز(برای تعیین میزان آلایندگی خودرو) جهت ایستگاه معاینه فنی جی برای خودروهای دوگانه سوز، خرید و نصب دوربین به منظور توسعه سیستم نظارت تصویری پایانه‌ها برای پوشش نقاط کور در محوطه و سطح پایانه‌ها هم‌چنین تشکیل کارگروه گردشگری با هدف شناسایی پتانسیل‌های سازمانی و توسعه و ترویج گردشگری در پایانه‌های مسافربری با حضور نمایندگانی از شهرداری، سازمان فرهنگی تفریحی، اداره کل حمل و نقل و راهداری جاده‌ای، سازمان میراث فرهنگی شهر اصفهان از دیگر اقدامات سازمان پایانه‌های مسافربری در یکسال گذشته است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان ادامه داد: برای تسهیل فعالیت شرکت‌های مسافربری جایگاه سوخت گازوئیل در پایانه‌های شهر احداث می‌شود.

کد خبر 403402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.