هدیه کریسمس برای علیرضا با طعم اولین گل در جزیره/ احتمال انتقال زمستانی سردار به یک باشگاه

در آخرین هفته سال ۲۰۱۹ لژیونرهای ایرانی عملکرد نسبتا خوبی داشتند تا با نمره قابل قبولی به تعطیلات ژانویه بروند. جهانبخش اولین گل‌اش در انگلیس را به ثمر رساند و یک نشریه پرتغالی از پیشنهاد ۳۰ میلیون یورویی کریستال پالاس به آزمون رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، درصدر مهم‌ترین اخبار لژیونرها در این هفته، گلزنی علیرضا جهانبخش قراردارد. جهانخش که برای نخستین بار از ابتدای فصل فیکس به میدان می‌رفت، تنها دو دقیقه لازم داشت تا باضربه‌ای استادانه دروازه بورنمورث را باز کند. این گل در حالی به ثمر رسید که وینگر ایرانی با سیل عظیمی به انتقادها از عملکردش در انگلیس روبرو بود و بازشدن پای او به گل‌زنی در جزیره پاسخ محکمی برای منتقدین‌اش بود.جهانبخش موفق شد سریع‌ترین گل تاریخ برایتون در لیگ برتر را وارد دروازه بورنمورث کند و پس از ۶۰۱ روز به طلسم گل‌نزدن خود در اروپا پایان دهد.

شادی گل جهانبخش نیز در نوع خود بسیار متفاوت و معنادار بود. او به جای شادی از چشمانش اشک جاری شد تا مشخص شود در این مدت چه فشاری را تحمل می‌کرده‌است. حالا علیرضا به سومین بازیکن ایرانی پس از آندرانیک تیموریان و اشکان دژآگه مبدل شد که موفق به گلزنی در لیگ جزیره شده‌است. بازشدن پای مهاجم ایرانی به گل‌زنی با پیراهن برایتون و شادی پس از گل‌اش بازتاب جهانی گسترده‌ای نیز داشت و پیج‌های معتبری همچون گل،۴۳۳ و صفحه رسمی لیگ جزیره(پرایمری لیگ) و ای اف سی به آن واکنش نشان دادند.

پرده‌برداری از پیشنهاد ۳۰ میلیون یورویی باشگاه انگلیسی برای جذب سردار

هر فصل شنیده‌هایی زیادی مبنی بر انتقال سردار از لیگ روسیه به یک لیگ معتبر اروپایی شنیده‌می‌شود. این بار اما باتوجه به عملکرد چشم‌گیر او با زنیت در روسیه و لیگ قهرمانان، سبب شده تا احتمال میسر شدن انتقال این ستاره ایرانی به یک باشگاه معتبر اروپایی دوچندان شود. به تازگی نشریه ابولا کشور پرتغال در گزارشی از امکان انتقال زمستانی مهاجم زنیت به کریستال پالاس سخن گفت. این نشریه مدعی شده‌است که مسءولان کریستال پالاس به دنبال خرید سردار به ارزش ۳۰ میلیون یورو هستند. باید دید آیا این انتقال صورت می‌پذیرد و سردار زمستان یا تابستان آینده راهی لندن می‌شود یا نه؟

منتظر شگفتی سازی از من در زمین باشید

سامان قدوس، ملی‌پوش کشورمان که چندی پیش با حکم محرومیت چهارماهه از سوی فیفا روبرو شد، بالاخره سکوت اش را شکست. او در گفت و گویی با اشاره به این که محرومیت بدترین شکست زندگی‌اش بوده‌است، گفت: امیدوارم در سال ۲۰۲۰ اتفاقات خوبی برای من بیافتد. من از لحاظ ذهنی،عقلی و تاکتیکی به سطح جدیدی رسیدم. منتظر شگفتی سازی از من در زمین باشید.

دیگر اخبار لژیونرها/ عملکرد سایرلژیونرها

شارلوآ در شب نیمکت‌نشینی قلی‌زاده، و حضور کاوه رضایی ۵ بر صفر اوستنده را در هم کوبید. رضایی پاس یکی از گل‌های شارلوآ را ارسال کرد.

به نظر می رسد که هواداران و مسئولان العربی از عملکرد مرتضی پورعلی گنجی مدافع ایرانی خود رضایت ندارند و او به احتمال فراوان در لیست خروجی این باشگاه در نیم فصل قرار می‌گیرد.

کد خبر 403394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.