استفاده از فناوری‌های نوین در آموزش اعضای شوراها

رئیس کمیسیون آموزش و پژوهش شورای عالی استان‌ها گفت: اولویت شورای عالی استان ها در دوره پنجم شوراها، آموزش جامعه شورایی است و در این راستا آموزش در بستر فضای مجازی و استفاده از فناوری‌های نوین در ارتقای این بخش را بیش از گذشته مورد توجه قرار داده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمید بادامی نجات صبح امروز (دوشنبه) در کارگاه آموزشی شهرداران و اعضای شوراهای استان همدان با بیان اینکه ۲۲ شورای شهر در مراکز استان‌ها صاحب مرکز آموزش و پژوهش هستند، اظهار کرد: این مراکز آموزش و پژوهش تصمیم‌های اتخاذ شده برای مدیریت شهری را علمی‌تر و منطقی‌تر خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه شوراهای اسلامی در کشور برای توسعه فعالیت‌ها و موفقیت‌ها ناگزیر به برگزاری دوره‌های آموزشی هستند، افزود: آموزش و پژوهش به عنوان ارکان مهم در توسعه و پیشرفت برنامه‌ریزی‌ها باید مد نظر قرار گیرد و شورای عالی استان‌ها نیز با تاکید بر توسعه فعالیت‌های پژوهشی و آموزشی، در این راستا از تمامی ظرفیت‌های خود استفاده می‌کند.

نماینده همدان در شورای عالی استان‌ها تصریح کرد: اولویت شورای عالی در دوره پنجم شوراها، آموزش جامعه شورایی است و در این راستا آموزش در بستر فضای مجازی و استفاده از تکنولوژی های نوین در ارتقای این بخش را بیش از گذشته مورد توجه قرار داده است.

وی با اشاره به تقویت تعاملات میان مجلس، دولت و شورای عالی استان‌ها در دوره پنجم، خاطرنشان کرد: در پی تحقق مدیریت جامع شهری هستیم و امیدواریم ردیف مستقل بودجه برای شوراهای فرادست محقق شود.

کد خبر 403392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.