زیباسازی فضاهای عمومی شهرکرد

سرپرست شهرداری شهرکرد با اشاره به لزوم زیباسازی فضاهای شهری گفت: زیباسازی فضاهای شهری در مرکز چهارمحال و بختیاری با جدیت در دستور کار این شهرداری قرار گرفت و این روند در این شهر اجرایی شده است.

به گزارش ایمنا، محمدرضا امیدی، اظهار کرد: ترمیم آسفالت معابر و خیابان‌های مرکز چهارمحال و بختیاری با اولویت چهارراه‌ها و تقاطع‌ها انجام خواهد شد.

وی افزود: پس از گرفتن مصوبه شورای اسلامی شهرکرد و خریداری قیر مورد نیاز و تهیه آسفالت در کارخانه آسفالت شهرداری، با همکاری بخش خصوصی نسبت به پخش آن در سطح شهر اقدام می‌شود.

سرپرست شهرداری شهرکرد تصریح کرد: طراحی و نصب اِلمان‌ها و طرح‌های متناسب با ارزش‌های اجتماعی جزو برنامه‌های شهرداری شهرکرد در راستای زیباسازی شهر است.

امیدی یادآور شد: آسیب‌شناسی فرهنگی و هنری تمامی خیابان‌های شهرکرد و ارایه برنامه‌های علمی برای ارتقای کیفیت این خیابان‌ها در دستورکار شهرداری قرار دارد.

وی گفت: اجرای طرح‌های توسعه‌ای با هدف ارتقای کمی و کیفی زیرساخت‌های شهری در مرکز چهارمحال و بختیاری به منظور افزایش رفاه عمومی شهروندان جزو خواسته‌های اصلی شورای اسلامی از مدیران شهرداری به شمار می‌رود.

منبع: ایرنا

کد خبر 403384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.