کرمان موزه می‌شود/صدور ۷۶ مجوز حفاری در قزوین

در این بسته خبری از شناسایی محله‌های مستعد آبگرفتگی کرمانشاه تا تولید روزانه دو هزار تن زباله در مشهد و واگذاری پل‌های مکانیزه عابر پیاده به معاونت حمل و نقل شهرداری تهران را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

حمام تاریخی کزمان استهبان موزه می‌شود

حمام تاریخی «کزمان» در استهبان فارس بنا به تصمیم شهرداری و هماهنگی اداره میراث فرهنگی این شهر بازسازی و تبدیل به موزه مردم شناسی می‌شود.

اختصاص ۱۵۰ میلیون دلار برای حل مشکلات پسماند کشور

حسین رجب صالحی، معاون سازمان شهرداری‌های کشور گفت: ۱۵۰ میلیون دلار برای حل مشکلات حاد پسماند کشور در بودجه سال ۱۳۹۹ پیش بینی شده است.

راه اندازی اولین کلینیک حقوق کودک در شیراز

نخستین کلینیک حقوق کودک با هدف ارتقاء آگاهی جامعه و کاهش خشونت علیه کودکان در فرهنگسرای شهروندی شهرداری شیراز آغاز به کار کرد.

صدور ۷۶ مجوز حفاری در قزوین

کیومرث فدائی فر، مدیر منطقه دو شهرداری قزوین گفت: در آذر ماه سال جاری، ۷۶ مجوز حفاری در این منطقه صادر شده است.

شناسایی محله‌های مستعد آبگرفتگی

خسرو عیسائیان، معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت: امسال با شناسایی نقاطی از محله‌هایی که مستعد آبگرفتگی بودند در فصل کار عمرانی براساس میزان بودجه‌ای که در حد توان اعتبارات شهرداری بود.

بزرگراه شهید نجفی رستگار بازگشایی شد

صفا صبوری دیلمی، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: بخشی از بزرگراه شهید نجفی رستگار که با نظر پلیس راهور بسته شده بود پس از رفع ایرادات بازگشایی شد.

روزانه ۲ هزار تن زباله در مشهد تولید می‌شود

مهدی یعقوبی، معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: درکلانشهر مشهد با سه میلیون مجاور و سالانه حدود ۳۰ میلیون نفر زائر، روزانه بیش از دو هزار تن زباله تولید می‌شود که این حجم زباله نیازمند برنامه ریزی دقیق و استفاده از دانش روز است.

بازار خودرو شرق تبریز افتتاح می‌شود

ابراهیم محمدی، مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز از بهره برداری و افتتاح «بازار خودرو» طی روزهای آتی در شرق تبریز خبر داد.

گرامیداشت " روز رشت" در مرکز گیلان

حمیدرضا محمدی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت گفت: به مناسبت روز رشت، ویژه برنامه‌های مختلفی در این کلانشهر برگزار می‌شود.

واگذاری پل‌های مکانیزه عابر پیاده به معاونت حمل و نقل

مجتبی یزدانی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران از واگذاری پل‌های مکانیزه عابر پیاده به معاونت حمل و نقل و ترافیک خبر داد.

کد خبر 403356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.