۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸
لایه های پنهان هویت

در درون هر آدمی لایه های پنهانی وجود دارد که هویت درونی او را میان خود نگه می‌دارد و گویی انسان در لایه هایی پیچ در پیچ میان خود و خود پیچیده است شاید می توان گفت که هویت هر انسان ویژگی مشخصی ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لایه های پنهان نمایشگاهی است از دریا امامی که با تکنیک میکس مدیا و اکرلیک تلاش کرده است مسائل و مشکلاتی که از هویت انسان سرچشمه می گیرد به تصویر بکشد و در نهایت 15 اثر را با پرداختن به این دغدغه ذهنی خود در گالری اکنون به نمایش گذاشته است.

امامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص نمایشگاه خود می‌گوید: هویت یک ویژگی مشخص ندارد و نمیتوان مسئله ثابتی را برایش در نظر گرفت همچنین اثر انگشتی که در آثار استفاده شده به صورت لایه لایه است و به همین دلیل نمایشگاه "لایه‌های پنهان" نام گرفته است.

وی می‌افزاید: این نقاشی ها دغدغه و چالش های ذهنی من بود که در نهایت به هویت منتهی می‌شد و احساسات گنگ و نامفهومی بود که باید به تصویر کشیده می‌شد تا معنا و مفهوم را به مخاطب برساند.

این هنرمند ادامه می‌دهد: مسائل و مشکلاتی متاثر از هویت است، که برای ما ایرانی ها چه در زندگی شخصی چه در بعد اجتماعی حتی فراتر از این مرز و بوم وجود دارد و این مشکلات باعث شد تا این آثار را خلق کنم.

امامی اضافه می‌کند: برخی آثار به تاثیر تاریخ سنت بر هویت امروز و همچنین برخی آثار به بعد اجتماعی که برهویت تاثیر گذاشته، پرداخته‌ شده است.

به گزارش ایمنا، "لایه های پنهان" نمایشگاه دریا امامی است که در گالری اکنون واقع در خیابان خاقانی تا چهارشنبه ۱۱ دی ماه میزبان هنردوستان است.

کد خبر 403344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.