آغاز عملیات احداث زمین ورزش‌های ساحلی در بهاران سنندج

مدیر شهرداری ناحیه ویژه بهاران از آغاز احداث زمین ورزش‌های ساحلی در میدان قانع بهاران خبر داد.

به گزارش ایمنا، عابدین لطفی از آغاز احداث زمین ورزش‌های ساحلی در میدان قانع بهاران خبر داد و اظهار کرد: توسعه فضاهای ورزشی در شهر و نهادینه کردن فرهنگ ورزش در بین شهروندان در ارتقاء سطح سلامت و نشاط و شادابی جامعه با نشاط تاثیر بسزایی دارد.

وی ادامه داد: سال گذشته کمیسیون ورزش و سلامت شورای اسلامی شهر سنندج مصوب کرد در راستای احداث فضاهای ورزشی، سه زمین ورزشی در سطح شهر احداث شود.

لطفی گفت: احداث سایت ورزش صبحگاهی در آبیدر، احداث زمین ورزشی در بلوار معلم و همچین احداث زمین ورزشی در میدان قانع بهاران از جمله زمین‌های ورزشی است که امسال عملیات احداث آن آغاز شد.

مدیر شهرداری ناحیه ویژه بهاران از احداث زمین ورزش‌های ساحلی در میدان قانع بهاران خبر داد و خاطرنشان کرد: این زمین ورزشی در زمینی به مساحت ۶۵۰ متر در ابعاد ۱۸ در ۳۶ احداث خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این زمین ورزشی برای ورزش‌های ساحلی فوتبال، والیبال و کبدی در حال احداث است  و رختکن و سکوی تماشاچی هم درکنار این زمین احداث خواهد شد.

لطفی خاطرنشان کرد: در حال حاضر عملیات تسطیح، رگلاژ، احداث دیوار و فنس‌کشی در راستای آماده‌سازی زمین ورزشی در حال اجرا است.

کد خبر 403342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.