بازداشت عوامل اغتشاشات آبان در اصفهان، شاهین‌شهر و نجف‌آباد

بر اساس اعلام نیروی انتظامی عوامل اصلی اغتشاشات آبان امسال در شهرستان‌های اصفهان، شاهین شهر و نجف آباد دستگیر شدند.

به گزارش ایمنا، رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری سه نفر که در سطح شهر بهارستان اقدام به تحریک مردم برای شرکت در تجمعات غیرقانونی می کردند در عملیات ضربتی توسط ماموران این پلیس خبر داد.

سرهنگ محمد حسن اسماعیلی اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بکارگیری یک سری اقدامات ویژه پلیسی و کارهای اطلاعاتی دقیق و جامع موفق شدند هویت ۳ نفر از کسانی که در حوادث آبان ماه اقدام به تحریک مردم برای شرکت در تجمعات غیر قانونی در سطح شهر بهارستان می کردند را شناسایی کنند.

وی افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم با اخذ مجوز از مقام قضائی در یک عملیات ضربتی هر سه متهم را در مخفیگاه‌های خود  دستگیر کردند.

سرهنگ اسماعیلی گفت: متهمان پس از مواجهه با مدارک و مستندات پلیس به جرم خود اعتراف کردند که در نهایت با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

دستگیری یک اغتشاشگر در نجف‌آباد

همچنین سرهنگ محمد حسین بابا کلانی، فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از دستگیری یکی از اغتشاشگران حوادث آبان ماه توسط ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد و گفت: پس از شکست پروژه قرار دادن مردم در مقابل نظام به بهانه گرانی بنزین که از سوی دشمن طراحی شده بود عده ای از عناصر خودفروخته و فرصت طلب اقدام به برهم زدن امنیت مردم کردند که شناسایی و دستگیری این عده به طور ویژه در دستور کار نیروی انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: در همین رابطه ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان نجف آباد روز گذشته موفق شدند با هوشمندی بالا و اقدامات اطلاعاتی دقیق خود یکی دیگر از اغتشاشگران حوادث آبان ماه را شناسایی و طی یک عملیات ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرماندهی انتظامی شهرستان نجف آباد با بیان اینکه متهم پس از مواجهه با مدارک و مستندات پلیس به اقدامات مجرمانه خود به قصد ایجاد نارضایتی در بین مردم اقرار کرد، گفت: این شخص پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

دستگیری یک اغتشاشگر در شاهین شهر

سرهنگ حسین بساطی فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: یکی از اغتشاشگرانی که در حوادث آبان ماه امسال اقدام به راه بندان ، تخریب و آتش زدن اماکن عمومی کرده بود در تور اطلاعاتی ماموران این فرماندهی گرفتار شد.

وی ادامه داد: پس از اجرای طرح سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین، در ۲۵ آبان ماه امسال عده ای از افراد شرور و معاند با سؤاستفاده از این موقعیت اقدام به تحریک مردم به تجمعات اعتراضی غیر قانونی و تخریب اماکن و تأسیسات مختلف کردند که بلافاصله پس از جدا شدن مردم از صف این عده، شناسایی و دستگیری آنها در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی نیروی انتظامی استان اصفهان، این مقام انتظامی افزود: در همین رابطه ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با به کارگیری یک سری اقدامات اطلاعاتی و رصد دقیق پلیسی موفق شدند با اقدامات اطلاعاتی وسیع خود یکی از اغتشاشگرانی که در حوادث آبان ماه اقدام به راه بندان،  تخریب و آتش زدن اماکن عمومی کرده بود را شناسایی و طی عملیاتی ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

کد خبر 403340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.