اجرای طرح‌های پیشگیری از سیلاب در جهرم

شهردار جهرم با اشاره به آبگرفتگی برخی از معابر این شهر در جریان سیلاب‌های اخیر گفت: به منظور دفع آب‌های سطحی، راهکارهای مهار سیلاب با حفر ۹ حلقه چاه و تغییر شیب بعضی خیابان‌ها به سمت مسیل‌ها در جهرم دنبال شده و همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایمنا، علیرضا نظری اظهار کرد: اقداماتی سریع در بعضی از مناطق بافت فرسوده و کوچه‌هایی که امکان دفع آب وجود نداشت آغاز شده و با تداوم آن امکان ایمن سازی این مناطق در بارندگی های پیش رو وجود دارد.

وی افزود: پس از بررسی‌های کارشناسان شهرداری جهرم، مناطقی که نیاز به حفر چاه برای جذب آب داشتند شناسایی شد که در مدتی کوتاه،حفاری ۹ حلقه چاه به پایان رسید و حفاری‌چاه در دیگر نقاط مورد نیاز شهر جهرم نیز ادامه خواهد داشت.

شهردار جهرم ادامه داد: همچنین شهرداری جهرم به منظور تغییر مسیر آب‌های سطحی، جدول‌گذاری، لبه‌گذاری و تغییر شیب بلوار سرداران شهید به سمت کشه صحابی را آغاز کرده و این تغییر شیب برای بعضی دیگر از نقاط شهر جهرم نیز انجام خواهد شد.

به گزارش ایمنا، بر اثر بارش‌های تند در آذر ماه گذشته بعضی از معابر و خیابان‌های شهر جهرم دچار آبگرفتگی شد و رفت و آمد شهروندان و خودروها را با مشکل مواجه ساخت.

منبع: ایرنا

کد خبر 403339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.