کارآفرینی به معنی سرکارگری نیست

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان اصفهان گفت: کارآفرینی در کشور ما فرایندی است که برخی از نهادها آن را با معنی سرکارگری اشتباه گرفته اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان، احسان مهدوی در جلسه شورای اشتغال این شهرستان، اظهار کرد: برخی از نهادها این صندوق را با بانک نیز اشتباه می گیرند و انتظار دارند ما به کارآفرینان تسهیلات ارائه دهیم در حالی که ما با مشارکت کارآفرینان، می توانیم حمایت مالی از آنها کنیم.

وی با اشاره به معضل بیکاری و ناتوانی کنترل آن از ناحیه دولت نیز گفت: دولت به تنهایی نمی تواند به این مسئله ورود کند پس باید در انجام کارها مشارکت محسوس شود.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان اصفهان با اشاره به ظرفیت های شهرستان دهاقان در زمینه اشتغالزایی، عنوان کرد: این شهرستان در زمینه های سازه گلخانه ای و گردشگری دارای قابلیت های فراوانی است که باید مورد توجه قرار گیرد، به گونه ای که دهاقان جای مناسبی برای سرمایه گذاران برای تبدیل به قطب گلخانه ای کشور است.

مهدوی افزود: دسترسی به مواد اولیه مناسب، محور ترابری، خدمات پس از فروش محصول و ... تجهیزات گلخانه ای باید مورد بررسی قرار گیرد تا به مسئله جایگاه شهرستان در این صنعت بیشتر پرداخته شود.

وی با تاکید بر مشارکت مسئولان با کارآفرینان در اشغالزایی، خاطر نشان کرد: توجه به قوانین مبارزه با پولشویی و ارائه فاکتورهای صحیح  خرید از اهمیت چندین برابری برخوردار است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان اصفهان از حمایت این صندوق در زمینه سازه های گلخانه ای قول مساعد داد و گفت: در آینده گلخانه به منظور مقاوم سازی در برابر خشکسالی از اولویت های کشور خواهد بود و زمینه پیشرفتی را به خود اختصاص می دهد.

کد خبر 403298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.