آخرین جزئیات دریافت بسته‌های تشویقی ساخت و ساز در اصفهان

مدیر کل درآمد شهرداری اصفهان گفت: شهرداری اصفهان با ارائه بسته تشویقی در تراکم‌های مسکونی از متقاضیان ساخت و ساز حمایت می‌کند.

نادر آخوندی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: امسال برخلاف سال‌های گذشته بسته تشویقی ویژگی خاصی دارد و سمت و سوی آن تقسیط بلند مدت برای پرداخت هزینه‌های مربوط به پروانه ساختمانی برای متقاضیان است.

وی تصریح کرد: سال‌های گذشته بیشتر بر روی تخفیف بسته‌های تشویقی تمرکز شده بود، اما در این دوره با توجه به درخواست انجمن انبوه‌سازان و شهروندان شرایط ویژه برای اقساط بلند مدت مطرح، بررسی و در شورای اسلامی شهر مورد تصویب قرار گرفت.

مدیر کل درآمد شهرداری اصفهان تصریح کرد: برای متقاضیان دریافت پروانه ساختمانی که بنا به دلایلی نقدینگی کم دارند، شرایطی فراهم شده تا علاوه بر دریافت تخفیف از امکان پرداخت به صورت اقساط بلند مدت نیز بهره‌مند شوند تا از تقدینگی خود برای آغاز پروژه ساخت و ساز استفاده کنند.

وی ادامه داد: بر این اساس برای شهروندانی که تا سقف پنج میلیارد تومان متقاضی دریافت پروانه ساختمانی باشند تا ۲۴ درصد تخفیف، برای پروانه بالاتر از مبلغ پنج میلیارد تومان (تا ۱۰ میلیارد تومان)، ۲۷ درصد تخفیف و چنانچه پروژه سنگین و فراتر از ۱۰ میلیارد تومان بود ما به التفاوت آن تا ۳۰ درصد تخفیف در نظر گرفته شده است.

آخوندی اظهارکرد: اگر متقاضیان ساخت و ساز برای پرداخت هزینه‌های مربوط به پروانه ساختمانی درخواست استفاده از شرایط اقساط را داشته باشند، بر اساس کل مبلغ ۲۰ درصد تخفیف دریافت خواهند کرد، البته بستگی به میزان پرداخت نقدینگی دارد؛ به عنوان مثال اگر ۳۰ درصد نقدینگی پرداخت شود، علاوه بر برخورداری از ۲۰ درصد تخیفیف،۳۰ درصد مبلغ را نقد و مابقی مبلغ را در شش قسط پرداخت می‌کنند که ترکیبی از ۲۰ درصد تخفیف و تقسیط است.

وی گفت: شهروندان برای آگاهی هر چه بیشتر از بسته تشویقی در تراکم‌های مسکونی می توانند از طریق مراجعه به پرتال شهرداری اصفهان به نشانی www.isfahan.ir یا به شهرداری محل سکونت همچنین تماس با اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ اقدام کنند.

کد خبر 403295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.