حادثه انفجار در پیرکلاچای رشت یک مصدوم داشت

معاون عملیات سازمان آتش نشانی رشت گفت : یک باب منزل مسکونی در حادثه انفجار آتش سوزی در پیرکلاچای رشت به طور کامل طعمه حریق و یک نفر دچار سوختگی و مصدومیت شد.

شهرام مومنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: این آتش سوزی در ساعت ۰۹:۰۵ امروز  توسط شهروندان به سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده شد.

وی افزود : ۱۱ دستگاه خودروی اطفایی و آبرسان به همراه ۳۴ آتش‌نشان به محل حادثه  واقع در پیرکلاچای،  بلوار فجر آزادگان دوم اعزام شدند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با اشاره به اینکه آتش نشانان در محل با انفجار و وسعت حریق مواجه شدند افزود: با وجود تنگ و باریک بودن کوچه ها و پیوسته بودن سقف‌های چوبی و حلبی خانه‌های ویلایی، آتش نشانان در کمتر از ۱۰ دقیقه نسبت به مهار آتش و پیشگیری از گسترش آتش اقدام کردند.

وی اضافه کرد : بعداز اطفای کامل حریق و بررسی های اولیه مشخص شد، نشت گاز از یکی از واحدهای مسکونی، باعث انفجار و آتش سوزی بوده است.

مومنی افزود : در این حادثه فردی حدود ۲۵ ساله که ، دچار ۱۵ درصد سوختگی شده بود، توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان منتقل و پس از مداوا مرخص شد.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی رشت در پایان گفت: در این حادثه یک باب منزل مسکونی که منبع حریق بود، به طور کامل در آتش سوخت و دو باب منزل نزدیک آن نیز به دلیل گسترش آتش ، سربندی های آنها دچار حریق شد.

کد خبر 403282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.