نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی کرج ضروری است

عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی نیازمند توجه ویژه، قوانین خاص و در نظر گرفتن بودجه است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس زارع در یکصد و هفتاد و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر کرج که پیش از ظهر امروز _یکشنبه_ برگزار شد، با اشاره به اینکه مدت اجرای برخی پروژه‌های شهری طولانی شده است، اظهار کرد: ضروری است این پروژه‌ها با سرعت بیشتری اجرا شود.

وی با تاکید بر اینکه برای بیشتر شدن سرعت اجرای پروژه‌ها، باید به صورت سه شیفت کاری برنامه‌ریزی شود، عنوان کرد: اجرای این پروژه‌ها چه برای شهرداری باشد و چه مربوط به آب و فاضلاب باید با سرعت بیشتری به اتمام برسد.

عضو شورای شهر کرج در بخش دیگری به بحث آلودگی هوا و راهکارهای کاهش آن اشاره کرد و افزود: به واسطه تحلیل‌های مطرح شده، اتوبوس‌ها و ناوگان حمل و نقل بار و مسافر در آلودگی هوا تاثیر بیشتری دارند. 

وی با بیان اینکه این موضوع نشان دهنده ضعف جدی در حوزه نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی است، گفت: با توجه به اینکه شهرداری ها به تنهایی نمی توانند نوسازی ناوگان را انجام دهند، نیاز است تا همه مسئولان برای تحقق این مهم تلاش کنند.

زارع عنوان کرد: نوسازی ناوگان نیازمند توجه ویژه، قوانین خاص و در نظر گرفتن بودجه برای سال آینده است.

سارا دشتگرد دیگر عضو شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه یکی از اصلی ترین وظایف اعضای شورای شهر نظارت است، خواستار سرعت عمل بیشتر در پیگیری تذکرات شورا شد.

این عضو شورا با اشاره به اینکه طی دو هفته گذشته خواستار ارائه پرونده شش پلاک ثبتی شده ام، گفت: با این وجود پرونده های مذکور هنوز به طور کامل ارائه نشده است.

وی یادآور شد: بررسی پرونده‌های دریافتی به منظور رفع ابهامات موجود، در دستور کار شورای شهر کرج قرار گرفته است.

کد خبر 403275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.