"پیدا، پنهان" بر دیوار هرمس

میان آنچه که بر دیوار پیداست پنهانی نهفته که باید آن را یافت؛ چهره‌ها همیشه درون خود یک عنصر پنهانی دارند که اینک در تابلوها نمایش داده شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "پیدا، پنهان" نمایشگاهی است که زهرا نادری با رنگ و روغن تصاویر چهره‌هایی محو را خلق کرده است؛ چهره هایی که در این نمایشگاه ۱۱ اثر آن به نمایش گذاشته شده است.

زهرا نادری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: آثار نمایشگاه چهره‌هایی به صورت محو و ترکیبی و برخی با نقش‌های خطی ریز که هدف از آن ایجاد موتیف هایی که کار را تکمیل می‌کند، است.

این هنرمند ادامه داد: بازی موتیف ها و ترکیب تونالیته‌ها و چهره‌های محو باعث انتخاب اسم"پیدا، پنهان" شد.

وی افزود: "پیدا، پنهان" نمایشگاهی از چهره‌هایی است که وضوحی ندارند و در پس زمینه کار محو می‌شوند و در برخی آثار چهره‌ها دوسه گانه و شخصیت‌ها متفاوت می‌شوند. چهره‌هایی که در آن واحد هم می‌توانند یکی باشند هم چندگانگی را درون خود جای داده‌اند.

این هنرمند با اشاره به اهداف برپایی نمایشگاه گفت: نقاشی را چندسالی است شروع کردم با اینکه سال‌هاست در این زمینه تدریس می‌کنم اما اکنون که دغدغه من کشیدن و طراحی شده بااستفاده از سواد بین رشته‌ای، تکنیک‌هایی که از دو رشته یاد گرفته‌ام استفاده کردم تا خود را محک بزنم.

نمایشگاه نقاشی "پیدا، پنهان" در گالری هرمس واقع در میدان انقلاب، ابتدای خیابان کمال اسماعیل، کوچه گلخانه، بن بست گلخانه، پلاک ۲۴ تا پنج شنبه ۱۲ دی ماه میزبان نگاه شما عزیزان است.

کد خبر 403260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.