بهسازی آسفالت خیابان‌های شیراز تا پایان امسال

معاون فنی و عمرانی شهردار شیراز با بیان اینکه اجرای هر مترمربع آسفالت در کوچه و خیابان‌های شهر ۵٠ هزار تومان هزینه دارد، گفت: آسفالت خیابان‌های شیراز تا پایان امسال بهسازی می‌شود.

به گزارش ایمنا، اسماعیل صالحی اظهار کرد: امسال اجرای بیش از یک میلیون مترمربع آسفالت در شیراز پیش‌بینی شده در حالی که در ۹ ماه گذشته به اندازه کل سال ۹۷ عملیات آسفالت انجام داده‌ایم.

وی با اشاره به اجرای نهضت آسفالت در خیابان‌های شیراز تصریح کرد: در کنار وظیفه‌ای که در بودجه برای آسفالت دیده شد، ‌ مدتی است عملیات نهضت آسفالت نیز با هدف اجرای دو میلیون مترمربع آسفالت در شیراز آغاز شد که در این ارتباط تاکنون ٢٠٠ هزار مترمربع یعنی ٢۵٠ هزار تن آسفالت در شهر اجرا شده است البته با توجه به اتفاقات چند هفته اخیر اجرای نهضت آسفالت با وقفه‌ای کوتاه همراه شد، ‌ اما مجددا کار را به سرعت شروع کردیم.

معاون فنی و عمرانی شهردار شیراز ادامه داد: تا پایان سال با احتساب سهمیه سالانه آسفالت بیش از سه میلیون مترمربع از روکش آسفالت معابر شیراز نوسازی می‌شود.

صالحی در خصوص برخی انتقادات نسبت به اجرای نامناسب آسفالت در برخی معابر به ویژه در مناطق جنوبی و کمتر برخوردار، گفت: ما کل شهر را به یک چشم می‌بینیم و تفاوتی در این زمینه برای ما وجود ندارد، ‌ اما تلاش می‌کنیم سیستم نظارتی خود را تقویت کرده و نظارت بیشتری بر کار پیمانکاران آسفالت داشته باشیم.

وی تاکید کرد: شهرداری شیراز در حال حاضر دارای یکی از پیشرفته‌ترین کارخانه‌های آسفالت در کشور با ظرفیت اسمی ٢۵٠ تن است که در حال حاضر در هر ساعت ٢٠٠ تن آسفالت تولید می‌کند و مشکلی در تامین آسفالت مورد نیاز نداریم و تنها نگرانی، نوسان بازار قیر است.

کد خبر 403251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.