تخریب قبرستان ارامنه سناریویی از سوی معاندین است

نماینده ارامنه جنوب ایران در مورد تخریب قبرستان ارامنه در اصفهان گفت: همزمانی این اتفاق با سال نو میلادی و همچنین قطعنامه حقوق بشری سازمان ملل علیه ایران که توسط کانادا مطرح شده است، به نظر می رسد سناریویی برنامه ریزی شده برای فشار روی ایران به بهانه بی توجهی به اقلیت های دینی است. 

ژرژیک آبراهامیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا درمورد تخریب قبرستان ارامنه در اصفهان اظهار کرد: دلایل و انگیزه های این عمل هنوز مشخص نشده و نیروی انتظامی در حال تحقیق در مورد این موضوع است.

وی افزود: به عقیده من با توجه به همزمانی این اتفاق با سال نو میلادی و همچنین قطعنامه حقوق بشری سازمان ملل علیه ایران که توسط کانادا مطرح شده است سناریویی برنامه ریزی شده برای فشار برروی ایران به بهانه بی توجهی به اقلیت های دینی است. 

نماینده ارامنه جنوب ایران ادامه داد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران می خواهند طرح این موضوع را سندی کنند برای اثبات عدم رعایت حقوق اقلیت های دینی در ایران؛ بنابراین این اتفاق سناریویی از پیش برنامه ریزی شده از طرف معاندین و دشمنان برای انجام عملیات تخریبی علیه جمهوری اسلامی ایران است. این نظریه اولیه در مورد این موضوع است.

آبراهامیان تصریح کرد: نیروهای انتظامی به دقت در حال بررسی این موضوع هستند تا هرچه سریع تر عوامل پشت پرده این اقدام مشخص شود. 

وی میزان تخریب در قبرستان ارامنه را بسیار کم خواند.

کد خبر 403248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.