راه‌اندازی نرم‌افزار "پایش_پیمایش ناوگان دانش‌آموزی" در کرمانشاه

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه از راه‌اندازی نرم افزار "پایش_پیمایش ناوگان دانش‌آموزی" به صورت پایلوت در کرمانشاه خبر داد.

سجاد سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه در حوزه حمل و نقل دانش‌آموزی در سال‌های گذشته برخی مشکلات مرتبط با شهرداری‌ها و آموزش و پرورش وجود داشت، اظهار کرد: به دلیل اینکه این امور به صورت دستی انجام می‌گرفت، موجب نابسامانی‌ها و کاهش کیفیت خدمات‌رسانی می‌شد، بنابراین سرویس‌های مدارس در قالب سامانه پایش ناوگان دانش‌آموزی "سپند" ساماندهی شدند.

وی افزود: بر این اساس در نرم‌افزار "پایش- پیمایش ناوگان دانش‌آموزی" میزان میانگین پیمایش مسافت منزل تا مدرسه دانش‌آموزان، احصا شده و پس از تایید توسط شهرداری‌های مربوطه، سهمیه بنزین به خودروها تخصیص می‌یابد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به اعلام اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور، سازمان تاکسیرانی کرمانشاه به همراه پنج شهر دیگر به عنوان پایلوت استفاده از نرم‌افزار "پایش-پیمایش ناوگان دانش آموزی" انتخاب شده‌اند.

سلیمانی تاکید کرد: باتوجه به اینکه سوخت خودروهای سرویس مدارس از ماه آینده به صورت پیمایشی محاسبه خواهد شد، تمام رانندگان موظف به نصب اپلیکیشن سامانه سپند و ثبت شروع و پایان سرویس خود در نرم افزار هستند.

کد خبر 403234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.