نصب پلاک اماکن مسکونی و تجاری شهر تا یک سال آینده

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا یک سال آینده تمام پلاک‌های اماکن مسکونی و تجاری مناطق ۱۵گانه شهر آماده نصب می‌شود.

حسن مؤذنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه پلاک‌های پستی از عناصر مهم بصری به شمار رفته و سیما و منظر شهر را تحت تاثیر قرار می‌دهد، سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان طراحی‌های خوبی برای پلاک های شهر انجام داده است.

وی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد با اداره‌کل پست استان اصفهان، تصریح کرد: طراحی پلاک مورد نظر برای واحدهای مسکونی و تجاری شهر انجام شده و طرح نهایی آماده ساخت و نصب است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان ادامه داد: برای شهر اصفهان دو نوع پلاک طراحی شده که نوع اول در بناهای واقع در محدوده تاریخی شهر و نوع دوم برای بناهای غیرتاریخی شهر نصب می‌شود.

مؤذنی افزود: انجام برخی اقدامات برای نصب پلاک در حوزه فعالیت اداره پست است که نزدیک به ۹ منطقه شهر بهنگام‌سازی شده و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا یک سال آینده تمام پلاک‌های اماکن مسکونی و تجاری مناطق ۱۵گانه شهر آماده و نصب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نصب پلاک پستی منازل مشترکان، اقدام مشترک بین شهرداری و اداره پست است که در این راستا اقداماتی انجام و سازمان زیباسازی شهرداری پیگیری‌هایی انجام داده است، اما تحقق کامل آن نیاز به بودجه و اعتبار زیادی دارد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان با بیان اینکه نصب پلاک‌های پستی به صورت تعاملی بین شهرداری و اداره پست انجام می‌شود، گفت: این کار شامل دو بخش برداشت و بهنگام‌سازی و سپس ساخت و نصب است که طراحی پلاک‌ها توسط سازمان زیباسازی انجام شده است.

کد خبر 403229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.