یکه تازی مس سونگون/ تعلل گیتی پسند

با نتایجی که در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال رقم خورد مس سونگون در روزی که گیتی پسند در مقابل ستارگان ورامین متوقف شد، محکم تر از همیشه به صدر تکیه زد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در ادامه رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور هفته بیست و سوم با برگزاری هفت دیدار امروز -شنبه ۷ دی ماه- پیگیری شد که در نهایت تساوی گیتی پسند در روزی که رقیبانش توانستد بازی های خود را با پیروزی پشت سر بگذارند شاید تنها نکته ای بود که خیلی به چشم آمد.

* شاگردان مهرداد جابری در سالن تختی شاهین شهر توانستند با نتیجه چهار بر سه در خانه سوهان محمد سیما را شکست دهند تا در ادامه برای باقی ماندن در لیگ برتر امیدوارتر شوند. با این شکست غیاثی بازهم بیشتر از پیش خود را درگیر بحران خواهند دید.

* حفاری اهواز در خانه با نتیجه دو بر یک مغلوب آذرخش بندرعباس شد تا روزهای خوش برای روزپیکر و شاگردانش ادامه دار باشد اما از طرفی روند ناکامی های علاسوند ادامه دار باشد.

* سن ایچ ساوه در مقابل شاهین کرمانشاه به تساوی چهار بر چهار رضایت داد؛ تا روند روزهای خوش سرمربی موقت شاهین کرمانشاه در هفته سوم متوقف شود و اصغری مقدم و شاگردانش کماکان در تعقیب ستارگان ورامین باشند.

* گیتی پسندی ها که در ورامین میهمان شاگردان داورزنی بودند به تساوی سه بر سه رضایت دادند تا شاگردان بی غم با یک امتیاز به اصفهان بازگردند.

* مرتضایی و شاگردانش در مشهد توانستند ارژن را با نتیجه پنج بر سه زمین گیر کنند تا در روزی که گیتی پسند در مقابل ستارگان متوقف شد؛ اختلاف امتیاز ستارگان و گیتی پسند را به دو امتیاز برسانند.

* شاگردان علی افضل در سالن پور شریفی تبریز چهار بر دو مقاومت البرز را شکست دادند تا در روز تعلل گیتی پسند؛ مس سونگون فاصله اش را با تیم دوم جدول به شش امتیاز برساند.

* شهروند ساری در آخرین دیدار این هفته اهورا بهبهان را با نتیجه پنج بر دو شکست داد تا رضا لک و شاگردانش به سه امتیاز ارشمند دست پیدا کنند.

کد خبر 403193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.