حناچی: جسارت واقعی در ایستادگی برابر بازی با سرنوشت شهروندان است

شهردارتهران در صفحه توییتر خود نوشت: دست‌یابی به هوای پاک، مقصود قانون است و برای اجرای قانون، نمی‌توان آن را زیر پاگذاشت. جسارت واقعی در ایستادگی برابر بازی با سرنوشت شهروندان است.

به گزارش ایمنا، پیروز حناچی در صفحه توییتر خود نوشته است: "اگر بی‌قانونی فاحش را «جسارت» بدانیم، می‌پذیرم که شهرداری «جسور» نیستم. کسی که قانون را زیر پا می‌گذارد، جسور نیست قانون‌گریز است.

دست‌یابی به هوای پاک، مقصود قانون است و برای اجرای قانون، نمی‌توان آن را زیر پاگذاشت. جسارت واقعی در ایستادگی برابر بازی با سرنوشت شهروندان است.

حرکت در مسیری جز آنچه «قانون» تعیین کرده، نه یک فضیلت، که تکرار اشتباهات گذشته است. باید گفت که تهران این روزها قربانی مستقیم پیروی نکردن از قوانین و قواعد در گذشته است. میثاق ما برای خدمت، قانون است و تعهد ما بر پیروی از آن.

دوازده سال توسعه خودرومحور، گسترش افسارگسیخته بزرگراه‌ها و به تبع آن بنزین ریختن بر آتش عطش استفاده از خودروهای شخصی، فروش شهر تا چند برابر ظرفیت زیستی و پاشیدن بذر صدها برج و ده‌ها مال بر خاک حاصل‌خیز فضاهای سبز شهر در مسیر تنفسی تهران؛ ما را به این نقطه رسانده‌است.

توسعه قلمرو عمومی، افزایش فضاهای سبز در محلات و حریم تهران، تفاهم برای واردات ١٠٠٠ دستگاه اتوبوس گازی یا برقی و تولید ۱۵۰۰ اتوبوس داخلی و نوسازی ۴٠هزار موتورسیکلت فرسوده کاربراتوری، احداث بیش از ۳۲کیلومتر خط و ١۵ ایستگاه مترو بخشی از اقدامات شهرداری برای تحقق قانون هوای پاک است.

کد خبر 403174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • احمد IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
    1 0
    جناب حناچی محترم ، باید یاد بگیریم که وقتی ادعایی علیه کسی مطرح می کنیم ، بر اساس سند و مدرک باشد، جنابعالی حتی یک برگ سند قضایی علیه قانون گریزی دکتر قالیباف ارائه نمی دهید ، فقط ادعا می کنید که ایشان قانون گریزی کرده است!!!!!، نظر قبلی من در مورد سخنان شما منتشر نشد ( البته انتظارش را داشتم)، امیدوارم این نظر منتشر شود، ادعاهای بدون سند و مدرک مشکلات زیادی را برای کشورمان در گذشته ایجاد کرده است، ولی ظاهراً هنوز درس عبرت نشده است!!!!!!!