آغاز هفته پرشور شاخص کل بورس امروز ۷ دی ماه

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران امروز از ابتدای شروع فعالیت بازار سرمایه، روند افزایشی به خود گرفت و توانست تا انتهای معاملات امروز این مسیر را ادامه دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شاخص کل بورس امروز ‌شنبه_هفتم دی ماه_ شش هزار و ۵۴۳ واحد افزایش یافت و به رقم ۳۶۷ هزار و ۶۳۱ واحد رسید.

براساس معاملات امروز بیش از پنج میلیارد و ۷۶۱ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۳۰ هزار و ۷۱۹ میلیارد ریال داد و ستد شد.

شاخص کل (هم وزن) نیز با دو هزار و ۸۶۷ واحد افزایش به ۱۱۷ هزار و ۱۶۵ واحد و شاخص قیمت (هم وزن) با یک‌هزار و ۹۱۵ واحد رشد به ۷۸ هزار و ۲۴۸ واحد دست یافت.

در بین نمادها، گروه مپنا (سهامی عام)(رمپنا) با ۳۸۲ واحد، سرمایه گذاری غدیر (وغدیر) با ۳۲۰ واحد، بانک ملت (وبملت) با ۲۹۷ واحد، پالایش نفت بندرعباس (شبندر) با ۲۷۱ واحد، فولاد مبارکه اصفهان (فولاد) با ۲۷۱ واحد، گسترش نفت و گاز پارسیان (پارسان) با ۲۴۶ واحد و ملی صنایع مس ایران (فملی) با ۲۴۳ واحد بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند.

اما معدنی و صنعتی چادرملو (کچاد) با ۵۶ واحد، پتروشیمی پارس (پارس) با ۴۸ واحد، پالایش نفت تبریز (شبریز) با ۳۳ واحد، شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه) با ۲۰ واحد از جمله گروه‌هایی بودند که افت شاخص بورس را رقم زدند.

کد خبر 403161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.