ایجاد سامانه تهیه بلیط الکترونیکی در پایانه مسافری گرگان

سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گرگان گفت: راه‌اندازی سامانه تهیه بلیط الکترونیکی در پایانه مسافربری "انقلاب" با دو میلیارد ریال اعتبار و با مشارکت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از اقدامات اخیر این سازمان بوده است.

به گزارش ایمنا، مهدی کمال غریبی با اشاره به اقدامات انجام شده در هفته حمل و نقل اظهارکرد: یکی از سیاست‌های شهرداری گرگان ایجاد زمینه مناسب برای مشارکت شهروندان در احداث پارکینگ‌های عمومی در شهر است.

وی ادامه داد: در همین راستا زمین‌های بلااستفاده‌ای که در سطح شهر رها شده را شناسایی کرده و برای ایجاد پارکینگ عمومی با مالکان وارد مذاکره شده‌ایم.

سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گرگان تصریح کرد: در هفته حمل و نقل  بیست و چهارمین پارکینگ عمومی با مشارکت شهروندان در خیابان شهدا نبش لاله هشتم به متراژ یک هزار و ۲۰۰ مترمربع با حضور شهردار گرگان به بهره‌برداری رسید.

کمالغریبی اضافه کرد: راه‌اندازی سامانه تهیه بلیط الکترونیکی در پایانه مسافربری "انقلاب" با دو میلیارد ریال اعتبار و با مشارکت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از اقدامات انجام شده این سازمان بوده است.

وی گفت: با راه‌اندازی وب کیوسک‌ها دست واسطه‌ها از قیمت بلیط برای سفرهای برون شهری کوتاه می‌شود و در عین حال این امکان را به مسافران می‌دهد نوع وسیله نقلیه، محل صندلی، تاریخ و ساعت حرکت، شرکت مسافربری را خود انتخاب کنند.

سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گرگان به ساخت دو دفتر مسافربری در ترمینال خودروهای سواری شرق این شهر اشاره کرد و گفت: این دفاتر قبلا داخل پایانه قرار داشت، اما برای خدمات دهی راحت‌تر به شهروندان آن‌ها را با صرف ۹۰۰ میلیون ریال اعتبار و در مدت ۴۵ روز به حاشیه خیابان اصلی انتقال دادیم.

کمالغریبی گفت: نوسازی چهار دستگاه اتوبوس و برگشتن این اتوبوس‌ها به چرخه خدمت با ۱.۵ میلیارد ریال اعتبار در مدت ۲۵ روز، برگزاری مسابقه نقاشی، جشن روز حمل و نقل و تقدیر از ۳۰ نفر از برگزیدگان، تجلیل از رانندگان نمونه ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی از اقدامات اخیر این سازمان بوده است.

کد خبر 403160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.