آشتی کنان فردوسی پور با مدیر شبکه سه؛ شایعه یا واقعیت؟!

امروز طی خبرهایی عجیب که به سرعت در رسانه ها و فضای مجازی در حال انتشار است، صحبت از رفع کدروت عادل فردوسی پور با علی فروغی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، برخی رسانه ها و صفحات پربازدید فضای مجازی، امروز خبری را منتشر کردند مبنی براینکه برخی  مدیران با سابقه سازمان صداوسیما در تدارک برگزاری جشنی برای آشتی کنان فروغی و فردوسی‌پور هستند، بر اساس این شنیده‌ها قرار است همزمان با آغاز دهه فجر نود به کنداکتور شبکه سوم سیما بازگردد و عادل فردوسی‌پور حاضر به پذیرش عذرخواهی محمدرضا میثاقی نشده است.

فردوسی پور اهل مصاحبه و دامن زدن به حاشیه ها نیست و علاقه ای به مصاحبه با رسانه‌ها ندارد، طبق صحبت یکی از نزدیکان عادل فردوسی پور هنوز هیچ چیزی مشخص نیست و این منبع آگاه هیچ خبری را در این زمینه تایید یا تکذیب نکرد و اظهار بی اطلاعی کرد.

اما تجربه هم نشان داده که شایعات فضای مجازی در حد همان شایعه است، اخباری که فقط واکنش رسمی دو طرف و گذر زمان به آن ها رنگ واقعیت می دهد و یا از آن ها فقط یک خبر پوچ و بی ارزش می سازد.

ولی چیزی که مشخص است، این است که مردم با واکنش های همیشه مثبت خود، نشان داده اند که عادل فردوسی پور را دوست دارند و با توجه مشکلات فراوان در سطح ورزش کشور و کیفیت پایین برنامه های ورزشی صدا و سیما در مواجه با رسیدگی به مشکلات ورزش، جای خالی برنامه نود و مجری حرفه ای و کاربلدش حس می شود.

کد خبر 403153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۰۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    0 2
    عادل فقط بیاد رو اینترنت