زیباسازی شهر بیرجند با کمک هنرمندان

شهردار بیرجند گفت: تعویض المان‌های شهری هزینه‌های زیادی دربر دارد، بنابراین تصمیم گرفتیم به جای المان‌های موقت از المان‌های دائم بهره ببریم که در این راستا از هنرمندان شهر دعوت شده تا طرح‌های خود را ارایه دهند.

به گزارش ایمنا، محمدعلی جاوید اظهار کرد: فرآیند زیباسازی شهری در سال‌های اخیر تغییر پیدا کرده و در چند بخش به آن توجه می‌شود.

وی ادامه داد: قسمتی از زیباسازی به این شکل است که در فضاهایی که در اختیار شهرداری قرار دارد، در هر بخش متناسب با شرایط اقلیمی نسبت به کاشت گل و گیاه اقدام کنیم.

شهردار بیرجند با بیان اینکه بخش دوم حوزه نورپردازی است، تصریح کرد: به نورپردازی شهر به عنوان یک بخش مهم توجه می‌شود و شهرداری از نظرات افرادی که در این حوزه فعال باشند، بهره می‌برد.

جاوید با اشاره به پاکسازی شهری، اظهار کرد: رنگ‌آمیزی جداول، رنگ‌آمیزی خطوط عابر پیاده و تابلوها بخشی از فرایند نظافت شهرها است.

وی عنوان  کرد:  تعویض المان‌های شهری هزینه‌های زیادی دربر دارد، بنابراین تصمیم گرفتیم به جای المان‌های موقت از المان‌های دائم بهره ببریم که در این راستا از هنرمندان شهر دعوت شده تا طرح‌های خود را ارایه دهند.

شهردار بیرجند با تاکید بر ضرورت توجه به مبلمان شهری، افزود: حدود ۱۰ هرار اصله نهال تا پایان سال کاشته می‌شود.

جاوید یادآور شد: سال گذشته بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان در طرح "استقبال از بهار" هزینه شد که این مبلغ برای سال جاری یک میلیارد تومان افزایش یافته است.

کد خبر 403146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.