مهاجم استقلال بالاتر از رونالدو/ مذاکره پرسپولیسی ها با برانکو

از قهرمانی بانوی دونده کشورمان در صربستان تا برتری دیاباته نسبت به رونالدو تا مذاکره پرسپولیس با برانکو و تکذیب حضور اینستا در آرژانتین، مهم ترین خبرهای ورزشی جهان در هفته ای که برای است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم ترین خبرهای ورزشی جهان در هفته ای که گذشت به شرح زیر است:

* شیخ دیاباته مهاجم خارجی تیم فوتبال استقلال تهران که سابقه حضور در رقابت های سری آ ایتالیا را دارد در صدر بهترین گلزنان ۱۰ ساله گذشته این مسابقات قرار گرفت. دیاباته زمانی که در تیم بنونتو حضور داشت موفق شده بود در یازده بازی هشت گل برای تیمش به ثمر برساند که این آمار بهترین میانگین گلزنی بین بازیکنان سری آ است. این مهاجم  بالاتر از ادینسون کاوانی، لوکاکو، رونالدو و ابراهیموویچ چنین آماری را از خود به ثبت رسانده است.

* با اعلام گابریل کالدرون علیرضا بیرانوند با شروع تمرینات به جمع سرخپوشان ملحق خواهد شد. به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، گابریل کالدرون سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران به افشین پیروانی مدیر تیم اعلام کرد به علیرضا بیرانوند بگوید با شروع تمرینات نیم فصل دوم در تمرینات شرکت کند و پیروانی هم موضوع را با بیرانوند در میان گذاشت.

* مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در زاگرب کرواسی با برانکو ایوانکوویچ مذاکره کرد. برانکو ایوانکوویچ پس از آنکه چندی پیش، در پی عدم دستیابی به توافق بین ۲ طرف، پیشنهاد پرسپولیس را نپذیرفت، به فیفا شکایت کرد. این در حالی بود که محمد حسن انصاری فرد از زمان قبول مسئولیت در پرسپولیس، در بیان مواضع باشگاه تاکید داشت؛ ما قدر زحمات برانکو را می‌دانیم و این پرونده باید خارج از فیفا حل و فصل شود. جای پرسپولیس و برانکو در فیفا نیست.

* غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان درباره وضعیت حسن یزدانی که به تازگی مورد عمل جراحی سنگین قرار گرفته است اظهار داشت: خوشبختانه روز گذشته عمل جراحی به خوبی انجام شد، دکتر کیهانی پزشک معالج خبرهای خوبی را برای ما داشتند. بلافاصله بعد از اتمام عمل دکتر کیهانی این نوید را دادند که ان شاالله حسن از اواسط بهمن ماه می‌تواند بروی تشک باز گردد و این خبر خوبی برای جامعه ورزش است.

* به نقل از استاد الدوحه، کیلیان امباپه ستاره تیم ملی فوتبال فرانسه در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و همچنین مهاجم پاری سن ژرمن فرانسه برای مداوا مصدومیت و انجام فیزیوتراپی به کمپ اسپایر قطر سفر کرده است.

* رئیس باشگاه آرژانتینی مذاکره با ستاره سابق تیم فوتبال بارسلونا را رد کرد. گفته می‌شد مسئولان باشگاه پلاتا آرژانتین به دنبال این هستند که در نقل و انتقالات زمستانی آندرس اینیستا ستاره اسبق بارسلونا و بازیکن حال حاضر تیم فوتبال ویسل کوبه ژاپن را به خدمت بگیرند. رئیس باشگاه پلاتا آرژانتین این باره گفت: ما هنوز مذاکره‌ای با این بازیکن انجام نداده ایم و در این باره نمی‌توانیم اظهار نظری کنیم.

* فرزانه فصیحی بانوی دوومیدانی کشورمان توانست رتبه اول مسابقات داخل سالن صربستان را به دست آورد. بانوی دونده کشورمان که مدتی پیش به باشگاه پارتیزان بلگرادصربستان پیوسته بود در مسابقات تور داخل سالن این کشور توانست در ماده ۶۰ متر با زمان ۷.۴۶ ثانیه به مقام اول دست یابد. او به دختر باد معروف است

* لیست پولدارترین ورزشکاران جهان منتشر شد. نکته جالب توجه در این فهرست این است که «می‌ودر»، مشت‌زن پرحاشیه بالاتر از همه ورزشکاران از جمله رونالدو و مسی در صدر قرار دارد.

۱- فلوید می‌ودر ۹۱۵ میلیون دلار۲- کریستیانو رونالدو ۸۰۰ میلیون دلار۳- لیونل مسی ۷۵۰ میلیون دلار

* ستاره کره‌ای تاتنهام ۳ جلسه از همراهی شاگردان مورینیو در لیگ جزیره محروم شد. دقیقه ۶۱ دیدار تاتنهام و چلسی که چند روز پیش انجام شد، سون هیونگ مین به دلیل حرکت غیر ورزشی و خطرناک با کارت قرمز مستقیم اخراج شد. سون هیونگ مین ستاره کره‌ای تاتنهام به دلیل اخراج در دیدار مقابل چلسی پس از زدن لگد به آنتونی رودیگر، ۳ جلسه از همراهی شاگردان مورینیو در لیگ جزیره محروم شد.

* سایت «فوتبال پریمیر» بلژیک کاوه رضایی مهاجم ایرانی تیم فوتبال شارلوا را یکی از ۱۱ خرید برتر تابستان ۲۰۱۹ بلژیک دانست. این سایت در گزارشی به معرفی بهترین خریدهای تابستانی پرداخت که نام رضایی نیز در بین ۱۱ بازیکن معرفی شده به چشم می‌خورد.

* زهرا خواجوی، دروازه بان ۲۱ ساله ‎تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان و تیم ‎ وچان کردستان، تنها به ۳۵ دقیقه دیگر نیاز دارد تا بتواند رکورد ‎کلین شیت فوتبال ایران که در اختیار ‎پیام نیازمند است، را از آن خود کند. خواجوی ۹۰۰ دقیقه متوالی دروازه‌اش را بسته نگه داشته است. رکورد کلین شیت فوتبال ایران با ۹۳۵ دقیقه در اختیار پیام نیازمند دروازه بان تیم فوتبال سپاهان اصفهان است.

* مهدی بن عطیه بازیکن سابق یوونتوس که فصل گذشته به تیم الدوحیل قطر اضافه شده بود، به تازگی ساز جدایی کوک کرده است. اختلاف با سوی مدیریتباشگاه الدوحیل دلیل اصلی این جدایی عنوان شده است. الدوحیل قطر حریف تیم پرسپولیس ایران در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ به شمار می‌رود.

* فریبرز عسگری سرمربیتیم ملی تکواندو کشورمان در نشست خبری امروز خود اعلام کرد پس از المپیک ۲۰۲۰ توکیو از هدایت تیم ملی کناره گیری خواهد کرد

*  الیویه ژیرومهاجم فرانسوی تیم فوتبال چلسی مدت هاست به دنبال آن است تا از این تیم جدا شود. او اظهار کرده بود که در دیدارهای کمی از لیگ برتر جزیره در ترکیب تیم فوتبال چلسی قرار دارد و همین موضوع از دلایل اصلی جدایی این بازیکن در نیم فصل نقل و انتقالات لیگ برتر قلمداد می‌شود. اما به تازگی گفته می‌شود، استیون جرارد، ستاره اسبق تیم فوتبال لیورپول و سرمربی حال حاضرتیم فوتبال رنجرز اسکاتلند در تلاش است تا برای جذب این مهاجم گام بردارد

* شنیده ها حاکی از آن است که مسئولانتیم فوتبال یوونتوس به دنبال آن هستند تا در نقل و انتقالات نیم فصل زمستان فوتبال اروپا "امره کان" را فروخته و در ادامه به دنبال جذب پل پوگبا از تیم فوتبال منچستریونایتد باشند.

* تیم فوتبال کریستال پالاس انگلیس در نقل و انتقالات زمستانی به دنبال تقویت خط حمله خود است تا در صورت جدایی ویلفرد زاها، یک مهاجم دیگر را به خدمت بگیرد. رسانه ها از پیشنهاد کریستال پالاس به سردار آزمون و باشگاه زنیت روسیه خبر داده و از تهیه مبلغ ۳۰ میلیون پوند برای تقویت خط حمله تیم انگلیسی برای نیم فصل خبر داده است. 

* حامد حدادی ملی پوش بسکتبال کشورمان که پس از جام جهانی  برای سه ماه به تیم نانجینگ چین پیوسته بود پس از گذشت این زمان و پایان قراردادش از  جمع آن ها جدا شد

* ادن هازاردمهاجم بلژیکی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا به دلیل مصدومیت نمی‌تواند در دیدارهای سوپر جام اسپانیا به این تیم کمک کند. براساس این گزارش رهایی این بازیکن بلژیکی از بند مصدومیت به تاخیر افتاده است و پیش بینی می‌شود بازگشت او فوریه ۲۰۲۰ باشد.

کد خبر 403130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.