۲۱ عضو کمسیون تلفیق با لایحه بودجه ۹۹ موافقت کردند

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در خصوص لایحه بودجه ۹۹ گفت: این لایحه در کمیسیون تلفیق مورد بررسی اعضای کمیسیون قرار گرفت که ۱۷ رای مخالف و ۲۱ رای موافق دریافت کرد؛ البته جزئیات آن باید در صحن علنی مجلس بررسی شود.

حجت الاسلام احمد سالک در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز پیرامون موضوع FATF و سایر قرادادهای بین المللی اظهار کرد: استکبار جهانی بعد از جنگ تحمیلی عراق علیه ایران به این نتیجه رسید که با موضوع "قراردادها"، جمهوری اسلامی ایران را تسلیم خود کند، به همین دلیل حدود ۷ الی ۸ قرارداد در دولت‌های گذشته به کشور تحمیل کرد. از جمله این قراردادها می توان به CFT، IPC ،FATF و پالرمو اشاره کرد.

وی با بیان اینکه ما مخالف این قراردادها هستیم، گفت: استدلال آقایان این است که اگر این قراردادها را  امضا نکنیم در لیست سیاه جهانی قرار می گیریم که در پاسخ باید گفت جمهوری اسلامی ایران ۴۰ سال است در لیست سیاه استکبار قرار دارد. باید بر توانمندی و ظرفیت های داخلی خود تکیه کنیم و تصمیم گیری و تصمیم سازی در مورد این مسائل را بر عهده مجمع تشخیص مصلحت نظام بگذاریم.

این عضو فراکسیون ولایی مجلس در خصوص لایحه بودجه ۹۹ اظهار کرد: این لایحه در کمیسیون تلفیق مورد بررسی اعضای کمیسیون قرار گرفت که ۱۷ رای مخالف و ۲۱ رای موافق دریافت کرد؛ البته جزئیات آن باید در صحن علنی مجلس بررسی شود.

سالک همچنین با اشاره به یازدهمین دوره انتخابات مجلس یازدهم گفت: باید افرادی را انتخاب کنیم که در تراز انقلاب اسلامی باشند و خصوصیاتی همچون ایمان قوی، تخصص در زمینه پیشرفت و عدالت، روحیه انقلابی، کلان نگر و  دشمن شناسی را در خود داشته باشند.

وی افزود: هر نماینده باید یک دور کتاب قانون اساسی را خوانده و پیروی از ولایت فقیه را در عملکرد گذشته خود نشان داده باشد. حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس یازدهم، کلید انتخابات ۱۴۰۰ برای تشکیل دولتی جوان، حزب اللهی و انقلابی خواهد بود که مطابق با منویات مقام معظم رهبری است.

کد خبر 403129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.