۱۰۰ میلیون گوشی هواوی ۵G به بازار عرضه می‌شود

شرکت هواوی قصد دارد سال آینده ۱۰۰ میلیون گوشی هوشمند ۵G به بازار چین عرضه کند.

به گزارش ایمنا، با نزدیک‌شدن به پایان سال ۲۰۱۹ میلادی، کاربران بسیاری منتظر معرفی دستگاه‌های جدید ۲۰۲۰ به بازار هستند؛ باتوجه ‌به آخرین اخبار، به‌نظر می‌رسد در سال جدید میلادی شاهد رونمایی و عرضه‌ گوشی‌های هوشمند ۵G  متنوعی به بازار باشیم. چین به ‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین بازار دستگاه‌های مجهز به شبکه‌ نسل جدید ۵G شناخته می‌شود. براساس آخرین گزارش‌ها، شرکت هواوی به ‌تنهایی قصد دارد ۱۰۰ میلیون گوشی هوشمند ۵G در بازار این کشور عرضه کند.

شوئیچی توساکا، مدیرعامل شرکت تولیدکننده‌ خازن هوشمند ژاپنی Taiyo Yuden، درباره‌ سفارش‌های مربوط به سال جدید اطلاعاتی داده است؛ هواوی و ZTE، دو مشتری اصلی خازن‌های ۵G بوده و توساکا پیش‌بینی می‌کند هواوی به ‌تنهایی در سال آینده، ۱۰۰ میلیون گوشی هوشمند ۵ G به بازار عرضه کند.

باتوجه ‌به اینکه شرکت Taiyo Yuden یکی از بزرگ‌ترین تولیدکننده‌های خازن در بازار جهانی است، اطلاعات آماری آن می‌تواند موثق و نزدیک به واقعیت باشد؛ پیش‌تر نیز گفته شده بود هواوی مشغول تولید محصولات ۵G است و ظاهراً قصد دارد دستگاه‌هایی مقرون ‌به‌ صرفه و با قابلیت پشتیبانی از شبکه‌ ۵G به بازار عرضه کند.

منبع: زومیت

کد خبر 403125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.