دستگیری ۳ نفر از عاملان تحریک مردم برای حضور در تجمعات در نجف‌آباد

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از دستگیری سه نفر ازعاملان تحریک مردم به تجمعات غیر قانونی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایمنا، سرهنگ محمد حسین باباکلانی اظهار کرد: ماموران پلیس فتای شهرستان نجف آباد با اشرافیت کامل بر فضای مجازی مطلع شدند افرادی دربسترفضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی اقدام به برهم زدن امنیت روانی مردم و دعوت و تشویق آنها به شرکت در تجمعات غیر قانونی می‌کنند که وارد عمل شدند.

وی افزود: پس از انجام یک سری اقدامات تخصصی سه نفر ازعاملان اصلی تحریک مردم شناسایی و هماهنگی‌های لازم برای دستگیری آنها انجام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد ادامه داد: سه گروه از ماموران مجرب پس از شناسایی دقیق مخفیگاه متهمان وارد عمل شدند و طی سه عملیات جداگانه هر سه متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ باباکلانی ادامه داد: متهمان که به فریب ،ترغیب و تشویق مردم برای شرکت در تجمعات غیر قانونی در فضای مجازی اعتراف کردند برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی نیروی انتظامی استان اصفهان، فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد خاطر نشان کرد: افرادی که فریب معاندان نظام را بخورند و بخواهند نظم و امنیت عمومی جامعه را مختل و مردم جامعه را فریب دهند، آگاه باشند که نیروی انتظامی و دیگر دستگاه‌های امنیتی کشور با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی بالایی که دارند آنها را شناسایی، دستگیر و به سزای اعمال مجرمانه خود خواهند رساند.

کد خبر 403113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.