همراه بودن مدیران شهری در نوسازی بافت‌های فرسوده مهم است

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: در نوسازی بافت‌های فرسوده همراه بودن مدیران شهری امری مهم است، زیرا این امر بر اساس قانون برنامه ششم توسعه بر عهده همه دستگاه‌ها گذاشته شده است.

به گزارش ایمنا به نقل از اداره ارتباطات واطلاع رسانی اداره کل راه وشهرسازی استان بوشهر، مهدی عبوری در بررسی روند اجرای طرح‌های نوسازی بافت‌های فرسوده شهری بوشهر اظهار کرد: در نوسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری باید دستگاه‌های ذی‌ربط همراهی کنند، زیرا مشارکت مدیریت شهری امری مهم است.

وی افزود: اجرای طرح‌های نوسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری در اولویت قرار دارد و در این راستا طرح‌های بازآفرینی در استان‌ها شتاب می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با اشاره به پروژه‌های بازآفرینی شهری در استان بوشهر افزود: در حال حاضر ۱۲ پروژه باز آفرینی با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان در چهار شهر بزرگ بوشهر، برازجان، خورموج و اهرم در دست اجراست.

عبوری با اشاره به بازدید از این پروژه‌ها گفت: با پایان یافتن این پروژه‌های عمرانی، پروژه‌های جدیدی در سال آینده آغاز می‌شود.

ویبا اشاره به بررسی بافت‌های فرسوده در استان بوشهر خاطر نشان کرد: در نوسازی بافت‌های فرسوده همراه بودن مدیران شهری امری مهم است، زیرا این امر بر اساس قانون برنامه ششم توسعه بر عهده همه دستگاه‌ها گذاشته شده است.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با اشاره به اینکه در استان بوشهر و در قالب طرح اقدام ملی مسکن احداث ‌۱۲ هزار واحد مسکن پیش‌بینی شده است، خاطر نشان کرد: در مرحله  نخست نزدیک به ۲۴۰۰ نفر ثبت نام کردند و اکنون پالایش ثبت‌نام شدگان صورت می‌گیرد تا شرایط لازم را داشته باشند.

کد خبر 403109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.