هوای اصفهان دو روز آینده غبار آلود است

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به استقرار جوی نسبتا پایدار در استان از روز یکشنبه، گفت: غبار صبحگاهی و کاهش کیفیت هوا در مناطق مرکزی و کلانشهر اصفهان پیش بینی می شود؛ از این رو فردا وضعیت کیفی هوا برای گروههای حساس ناسالم خواهد شد.

حجت الله علی عسگریان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به استقرار جوی ناپایدار در استان، اظهار کرد: امروز وضعیت جوی بیشتر مناطق به صورت صاف تا قسمتی ابری و در مناطق غربی و شمالی استان ابری همراه با بارش های پراکنده پیش بینی می شود.

وی افزود: فردا یکشنبه با کاهش فعالیت سامانه بارشی، جوی نسبتا پایدار بر استان حاکم خواهد شد.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان با بیان اینکه امروز کیفیت هوای مناطق مرکزی به ویژه  کلانشهر اصفهان در شرایط سالم قرار دارد، گفت: روزهای یکشنبه و دوشنبه غبار صبحگاهی را در اصفهان شاهد خواهیم بود و وضعیت کیفی  برای گروههای حساس ناسالم خواهد شد.

علی عسگریان با اشاره به کاهش یک تا سه درجه ای دما در ۲۴ ساعت آینده، اضافه کرد: بویین میاندشت با دمای هفت درجه سانتی گراد زیر صفر و خوروبیابانک با دمای ۲۲ درجه سانتی گراد  بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق استان پیش بینی می شود.

وی افزود: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۱۵ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه صبح فردا به دو درجه سانتی گراد بالای صفر می رسد. 

کد خبر 403105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.