تجهیز ایستگاه‌های بازیافت به دستگاه شارژ اصفهان کارت

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان از تجهیز تمام ایستگاه‌های بازیافت شهر اصفهان به دستگاه‌های شارژ اصفهان کارت خبر داد.

محمد صادقی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: با توجه به تمایل برخی از شهروندان جهت شارژ اصفهان کارت در ازای تحویل پسماندهای خشک و انجام این رویه در سنوات قبل، در راستای جلب مشارکت بیشتر شهروندان و همچنین ایجاد رضایت در آن­ها، کلیه ایستگاه­های شهر اصفهان به دستگاه­های جدید شارژ اصفهان کارت مجهز شده است.

وی ادامه داد: دستگاه­‌های جدید نسبت به مدل های قدیمی که در گذشته در ایستگاه­‌ها موجود بود، کارآمدتر شده و ضمن قابلیت اتصال به اینترنت، دارای سرعت بالاتر و کارایی بیشتری است.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان در خصوص نرخ شارژ اصفهان کارت در ازای پسماند خشک تحویلی، تصریح کرد:  از ابتدای دی ماه سال جاری شهروندان در ازای تحویل هر کیلوگرم پسماند خشک می‌­توانند ۳۵۰ تومان اصفهان کارت خود را شارژ کنند.

وی با اشاره به ارائه آموزش ­های لازم در این زمینه، به متصدیان ایستگاه ­های بازیافت افزود: در این راستا جلسه­ ای با حضور معاون اجرایی شرکت اصفهان کارت و متصدیان ایستگاه ­های بازیافت برگزار شد تا نحوه کار با دستگاه و شارژ اصفهان کارت شهروندان به آن­ها آموزش داده شود.

صادقی تاکید کرد: این دوره طی دو روز برای متصدیان ایستگاه­‌های بازیافت در دو بخش شرقی و غربی شهر اصفهان برگزار شده و پس از آن شهروندان می توانند با شارژ اصفهان کارت خود در ازای تحویل پسماند خشک، از این کارت برای مواردی مانند اتوبوس، مترو، پارکینگ­‌ها و سایر اماکن عمومی استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح ۷۴ ایستگاه بازیافت شهر صاحب دستگاه‌های جدید شارژ اصفهان کارت شدند و از این به بعد همه شهروندان می‌­توانند به جای دریافت اقلام هدیه، کارت خود را برای کاربردهای مختلف، شارژ کنند.

کد خبر 403097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.