افزایش سهمیه بنزین تاکسی‌های ون کرمانشاه در دی ماه

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی و سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری کرمانشاه گفت: سوخت بنزین تاکسی‌های ون در دی ماه به ۸۰۰ لیتر افزایش خواهد یافت.

سجاد سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به تخریب ایستگاه‌های اتوبوس در سطح مناطق هشت‌گانه کرمانشاه در اغتشاشات اخیر، اظهار کرد: ایستگاه اتوبوس از  ملزومات زندگی شهری محسوب می‌شود و باید این ایستگاه‌ها به مکانی مجهز برای محفوظ ماندن مردم از شرایط جوی همچون بارندگی و سرما در زمستان و گرمای تابستان تبدیل شود تا موجب جذب مردم و ایجاد انگیزه شهروندان برای استفاده بیشتر از امکانات حمل و نقل عمومی و کاهش استفاده از وسایل نقلیه شخصی برای رفت و آمد و همچنین کاهش آلودگی‌های محیطی و صوتی شود.

سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری کرمانشاه ادامه داد: به منظور رفاه حال شهروندان و بالا بردن سطح رضایتمندی آنان و همچنین نوسازی منظر شهری، ایستگاه‌های اتوبوس خطوط هشتگانه شهر در آینده‌ای نزدیک با رعایت استانداردهای لازم بازسازی و ترمیم خواهند شد.

وی از افزایش سهمیه بنزین تاکسی‌های ون از دی ماه سال جاری خبر داد و گفت: سوخت بنزین تاکسی‌های ون در دی ماه به ۸۰۰ لیتر افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه با پیگیری‌ سازمان‌های تاکسیرانی و اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور از ستاد سوخت وزارت کشور،  سهمیه تاکسی‌های ون در دی ماه از ۴۰۰ لیتر ماه گذشته، به ۶۰۰ لیتر افزایش یافته و کارت‌های سوخت شخصی تاکسی‌های ون در دی‌ماه با احتساب ۲۰۰ لیتر اضافه شده به سهمیه آذرماه که در ماه گذشته شارژ نشده بود، به میزان ۸۰۰ لیتر شارژ شده است.

سلیمانی تصریح کرد: سهمیه ۸۰۰ لیتری سوخت بنزین صرفا برای دی ماه خواهد بود و از این پس سهمیه تاکسی‌های ون، ابتدای هر ماه به میزان ۶۰۰ لیتر در کارت‌های سوخت شخصی آن‌ها شارژ می‌شود.

کد خبر 403094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.