پیام امیر دریادار سیاری در پی شهادت خلبان محمدرضا رحمانی

رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در پی شهادت سرهنگ خلبان محمدرضا رحمانی در سانحه جنگنده میگ 29 نیروی هوایی ارتش پیامی صادر کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ارتش، متن پیام امیر دریادار سیاری بدین شرح است:

و الذین قتلوا فی سبیل الله فلن یضلَّ اعمالهم، سیهدیهم و یصلح بالهم و یدخلهم الجنه عرفها لهم

شهادت، خلعت گرانبهایی است که خداوند متعال بواسطه قرارگرفتن در مسیر نورانی حق به صاحبان اصلی آن راه، ارزانی می دارد.

سرهنگ خلبان محمدرضا رحمانی از جمله عقابان تیزپروازی بود که در آخرین پروازش، بلندتر از همیشه پرید و پرواز را ابدی کرد. فقدان او، در جمع خلبانان غیور نیروی هوایی ارتش، هر چند برای ارتش جمهوری اسلامی ایران، همرزمان و خانواده این شهید بزرگوار مصیبتی بزرگ است، اما بدون شک، شهدا عند ربهم یرزقونند و چنان که در زمان حیاتشان نگهبان این سرزمین بودند، در جایگاه رفیعشان، واسطه فیض الهی و دعایشان حافظ این مرز و بوم خواهد بود.

شهادت سرهنگ خلبان محمدرضا رحمانی که خود نمونه بارزی از حضور مقتدرانه ارتش در صیانت  شبانه‌روزی از مرزهای ایران اسلامی است، یک بار دیگر خاطره بزرگمردی و شجاعت خلبانان جان برکف نیروی هوایی  را در دفاع از آسمان ایران اسلامی یادآور شد.

این جانب شهادت این رزمنده دلیر و شجاع را محضر فرمانده معظم کل قوا، همه همرزمان ایشان در نیروی هوایی ارتش و به ویژه خانواده محترم این شهید والامقام تبریک و تسلیت گفته و علو درجات و هم‌نشینی با اولیا مقرب پرودگار را برای ایشان از خداوند متعال آرزومندم.

رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران

دریادار حبیب الله سیاری

کد خبر 403093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.