بسته تشویقی در تراکم‌های مسکونی ابلاغ شد / حمایت شهرداری از متقاضیان ساخت و ساز

مدیر کل درآمد شهرداری اصفهان از ابلاغ دستورالعمل بسته تشویقی در تراکم‌های مسکونی برای مناطق ۱۵ گانه شهر خبر داد و گفت: شهرداری اصفهان با ارائه بسته تشویقی در تراکم‌های مسکونی از متقاضیان ساخت و ساز حمایت می‌کند.

نادر آخوندی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شهرداری اصفهان بسته تشویقی جدیدی را به شورای شهر ارائه کرد که خوشبختانه در شورای شهر به تصویب رسید؛ بر این اساس طبق این بسته مطالبات شهرداری بابت تراکم مسکونی به صورت قسطی دریافت خواهد شد.

وی تصریح کرد: پیرو این اقدام، جلسه‌ای برای تشریح چگونگی و نحوه اجرای این بسته ساخت و ساز همچنین نحوه وصول مبلغ عوارض برای رؤسای ادارت مالی و اقتصادی مناطق، مسئولان و کارشناسان محاسبات ساختمانی و مسئولان درآمد مناطق ۱۵ گانه برگزار شد تا شهروندان هنگام مراجعه به مناطق با کمترین اتلاف وقت امور خود را انجام دهند.

مدیر کل درآمد شهرداری اصفهان از ابلاغ دستورالعمل ارائه بسته ساخت و ساز در تراکم‌های مسکونی برای مناطق ۱۵ گانه شهر خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر شهرداری آماده ارائه بسته تشویقی در تراکم‌های مسکونی به شهروندان است

مدیر کل درآمد شهرداری اصفهان گفت: مطابق با مصوبه جدید شورای اسلامی شهر اصفهان اهداء پرداخت نقدی تا سقف ۳۰ درصد (بر اساس مبلغ)، نقد و اقساط تا سقف ۲۰ درصد و امکان تقسیط تراکم مسکونی برای شهروندان اصفهان تعیین شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه از دغدغه‌های مدیریت شهری رونق کسب و کار و بهبود وضعیت معیشت مردم است، به خصوص که بسیاری از کارشناسان معتقدند بخش مسکن پیشران اقتصاد کشور محسوب می‌شود، از این رو تهیه این بسته تشویقی و امکان تقسیط بدهی به صورت جدی در دستور کار قرار گرفت.

آخوندی اظهار امیدواری کرد: با اجرای طرح حذف قبوض کاغذی عوارض، ارائه بسته ساخت و ساز تراکم مسکونی و امکان تقسیط بدهی از سوی مدیریت شهری و همراهی و همکاری مردم در پرداخت عوارض نوسازی و عمران شهری و کسب و پیشه و خودرو و دیگر عوارض‌ مصوب شهر بستر رونق پروژه‌های عمرانی و زیربنایی شهر فراهم شود.

وی تاکید کرد: شهروندان برای کسب اطلاعات بیشتر از این بسته حمایتی می‌توانند از طریق تماس با اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ یا با مراجعه حضوری به شهرداری منطقه مربوطه اقدام کنند.

کد خبر 403073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.