استراما، توفیق اجباری؛ کالدرون، شاکی شماره ۲

در روزهایی که هواداران استقلال تقریبا از عدم بازگشت استراما مطمئن بودند فرهاد مجیدی سرمربی‌گری این تیم را قبول نکرد تا چرخه تلاش‌ها برای بازگشت مرد ایتالیایی دوباره به کار بیفتد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قوت گرفتن احتمال بازگشت غیرمنتظره استراما، صدرنشینی پرسپولیس در آزادی و دور افتخار نگران کننده کالدرون در آزادی و ترس سرخ‌ها از این موضوع مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز- شنبه هفتم دی- است.

"خبرورزشی" با عنوان "توفیق اجباری" از بازگشت نگاه‌های مدیران استقلال به سوی استراما بعد از عدم قبول این مسئولیت توسط مجیدی نوشت، بازگشتی که حالا به عهده علی خطیر است کسی که استراما در خصوص او گفته بود که بعد از رفتن خطیر رنگ آرامش را ندیده است و باید دید او حالا می‌تواند آرامش را به استقلال برگرداند یا خیر.

"فرهاد جا خالی داد" عنوان "گل" در خصوص پست اینستاگرامی فرهاد مجیدی و عدم قبول سرمربی گری استقلال در مقطع فعلی بود، اتفاقی که باعث خوشحالی هواداران استقلال و امید به بازگشت استراما شد.

"پایتخت میزبان پاتختی سرخ‌ها" عنوان "هدف" در خصوص پیروزی پرسپولیس در آزادی و مقابل نساجی قائمشهر بود، نتیجه‌ای که این تیم را موقتا به صدر جدول رساند تا در صورت هر نتیجه‌ای جز پیروزی توسط سپاهان آنها قهرمان نیم فصل لقب بگیرند.

"ایران ورزشی" با عنوان "شاکی شماره ۲" از دور افتخار کالدرون در آزادی و نارضایتی‌های او در کنفرانس خبری نوشت، نارضایتی که به گفته مرد آرژانتینی از رفتار باشگاه و تلاش‌های پنهانی برای حذف نام او از پرسپولیس است.

"ابرارورزشی" با عنوان "زردپوشان به دنبال قهرمانی نیم فصل" از آخرین تقابل سپاهان قبل از تعطیلات لیگ نوشت، تقابلی حساس که زردپوشان باید در تختی آبادان به مصاف صنعت نفت بروند تیمی که امسال در مقاطعی حتی خود را مدعی سهمیه نیز معرفی کرد و همین حالا نیز فاصله زیاد تا سه تیم بالای جدول ندارد.

"پیروزی" با عنوان "۱۴ هفته تا پوکر قهرمانی" از امیدواری صدرنشین موقت و فعلی لیگ برتر یعنی پرسپولیس به قهرمانی متوالی چهارم نوشت، اتفاقی که با مرد آرژانتینی دور از دسترس نیز نخواهد بود.

کد خبر 403062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.