رادو، فرشته نجات پرسپولیس ۱۰ نفره

پرسپولیس با تک گل وحید امیری از سد نساجی قائم شهر گذشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عصر امروز دو تیم پرسپولیط تهران و نساجی مازندران در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند. هر دو تیم بازی را خوب شروع کردند و سعی در ایجاد موقعیت بر روی دروازه حریف کردند. شاگردان کالدرون اما توپ و میدان را بیشتر در اختیار داشتند این درحالی بود که بلزیکنان نساجی چشم به ضد حملات دوخته بودند.

حملات سرخ پوشان بالاخره در دقیقه ۳۵ جواب داد و سانتر علیپور با ضربه امیری قفل دروازه علیرضا حقیقی را شکست. تاپایان نیمه نخست بازی متعادل پیش رفت تا هر دوتیم با همین نتیجه به رختکن بروند.

شاگردان مهاجری نیمه دوم را هجومی آغاز کردند تا نشان دهند به دنبال زدن گل تساوی برابر پرسپولیس هستند. دقیقه ۵۸ نیز ربیع خواه مدافع پرسپولیس کارت زرد دوم را از منصوری دریافت کرد تا حفط نتیجه برای سرمربی آرژانتینی و تیم اش سخت و سخت تر شود.

اما پرسپولیس به بازی تدافعی روی آورد تا بتواند از سه امتیاز خانگی خود محافظت کند. نساجی در این میان چند باری از دفاع مستحکم سرخ ها گذشت اما واکنش های دیدنی رادو اجازه گل زنی به نماینده مازندران را نداد تا پرسپولیس با ثبت هفتمین پیروزی متوالی خود به تعطیلات نیم فصل برود.

کد خبر 403019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.