بهمن در توچال/شهرداری در بوته نقد شهروندان

در این بسته خبری از تجهیز تاکسی‌های شهرداری یزد به نرم افزار تا رونمایی از کتاب‌های آموزش شهروندی در تبریز و سقوط بهمن در ارتفاعات توچال را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

بازدید از بوستان بزرگ بانوان اراک

محمد عسگری، معاون خدمات شهری شهری و علی نجفی معاون فضای سبز سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری با هدف بررسی اقدامات عمرانی و بهسازی فضای سبز از بوستان بزرگ بانوان اراک بازدید کردند.

تاکسی‌های شهرداری یزد به نرم‌افزار متصل می‌شوند

محمد رضا شفیعی، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد از پیگیری برای اتصال تاکسی‌های شهرداری به اپلیکیشن برای استفاده از خدمات اینترنتی و تاکسی آنلاین خبر داد.

گازگرفتگی در مهاباد سه نفر را راهی بیمارستان کرد

رحمان احمدی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: انتشار گاز منواکسیدکربن در یک منزل مسکونی سه نفر را راهی بیمارستان کرد.

سقوط بهمن در ارتفاعات توچال

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از سقوط بهمن در ارتفاعات توچال خبر داد.

لزوم ورود شهرداری‌ها به جذب سرمایه گذار و ایجاد اشتغال

محسن کوشش‌تبار، مدیرکل دفتر امور اقتصادی و خدمات مالی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور بر لزوم ورود شهرداری‌ها به جذب سرمایه گذار و ایجاد اشتغال تأکید کرد.

بررسی راهکارهای همکاری موثر سازمان صنعت و معدن گیلان با شهرداری رشت

در دیدار ناصر حاج محمدی، شهردار رشت با فرهاد دلق پوش، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان، راه‎های همکاری موثر و مفید دو جانبه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ارایه بیش از ۳ هزار مشاوره به شهروندان در اداره ۱۳۷

کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته سه هزار و ۳۵۸ مورد مشاوره یا اطلاعات مربوط عوارض شهرداری و شماره تلفن‌های شهرداری‌های مناطق ۱۵ گانه را به شهروندان ارائه کردند.

رونمایی از کتاب‌های آموزش شهروندی در تبریز

مراسم رونمایی از کتاب‌‎های آموزش شهروندی با حضور وزیر آموزش و پرورش، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، نماینده ولی فقیه دراستان آذربایجان شرقی، استاندار آذربایجان شرقی، شهردار تبریز و جمعی از مسئولان استانی و شهری در باشگاه فرهنگیان تبریز برگزار شد.

نگاه مردم تهران نسبت به شهرداری و خدمات آن

شهرداری تهران در جدیدترین نظرسنجی عملکرد خود از مردم با یافته‌های مختلفی مواجه شد؛ به گونه‌ای که عمده شهروندان احساس راحت بودن از زندگی در تهران را ندارند و از وضعیت پیاده‌روها نیز خوشنود نیستند؛ اما در مقابل از اتوبوسرانی و میادین میوه و تره بار رضایت حداکثری دارند.

جانمایی آرامستان شهرستان پردیس

سید مهدی هدایت، مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: محل آرامستان تعیین و برای دریافت تاییدیه شورای عالی معماری و شهرسازی ارسال شده که در صورت تایید به شهرداری پردیس واگذار می‌شود.

کد خبر 403017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.