۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰
بدعت در انتخابات

قائم مقام دبیرکل حزب اعتدال و توسعه در صفحه توییتر خود نوشت: رد صلاحیت بسیاری از ⁧‫کاندیداهای‬⁩ ⁧‫اصلاح_طلب‬⁩ توسط هیات های اجرایی به دلیل عدم احراز صلاحیت که از آن در برخی محافل تعبیر به بدعت در امر انتخابات می شود.

محمد سالاری درصفحه توییتر خود آورده است: "ضروری است نهادهای نظارتی در راستای تحقق ⁧‫مشارکت‬⁩ حداکثری و تامین منافع ملی به جبران مافات پرداخته و شرایط انتخاباتی منصفانه را با حضور کاندیداهای همه جریانات سیاسی فراهم آورند تا انتخابات ⁧‫مجلس‬⁩ به پشتوانه ای برای نظام در حل مشکلات داخلی و مواجهه با چالش های جهانی تبدیل شود.

قطعا رد صلاحیت بسیاری از ⁧‫کاندیداهای‬⁩ ⁧‫اصلاح_طلب‬⁩ توسط هیات های اجرایی به دلیل عدم احراز صلاحیت که از آن در برخی محافل تعبیر به بدعت در امر انتخابات می شود، اتفاقی است که کمکی به افزایش نشاط ⁧‫سیاسی‬⁩ و جلب مشارکت مردم نخواهد کرد و سنخیتی با امیدآفرینی ندارد.

مشارکت پایین مردم در انتخابات آینده به دلیل گسترش روز افزون مشکلات اقتصادی و سرخوردگی های اجتماعی، دور از انتظار نیست. در چنین شرایطی برگزاری انتخاباتی با حضور نمایندگان همه سلایق سیاسی، رویکردی است که می تواند به امیدافزایی اجتماعی منجر شود."

کد خبر 403004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.