قهرمانی نیم فصل پرسپولیس در گرو گذر از شمال

دیدار معوقه تیم فوتبال پرسپولیس و نساجی مازندارن امروز (جمعه) در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرسپولیس تهران و نساجی مازندران در بازی معوقه از هفته دوازدهم لیگ برتر، امروز _جمعه ۶ دی ماه_ از ساعت ۱۷ و ۴۵ دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند. در حالی که این مسابقه بنا بود در ۹ آذرماه در تهران برگزار شود، به دلیل آلودگی هوا به تعویق افتاد.

هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال

دیدار تیم‌های پرسپولیس و نساجی مازندران 

جمعه، ۶ دی ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه
پخش زنده: شبکه سه
ورزشگاه: آزادی تهران
داور: مرتضی منصوری

پرسپولیس به دنبال هفتمین پیروزی متوالی

شاگردان کالدرون که در یازده هفته ابتدایی لیگ طعم چهار شکست را چشیدند و به رده پنجمی لیگ نزول کردند. خیلی‌ها کار سرخ‌پوشان برای پوکر قهرمانی را تمام شده‌ دیدند و آن‌ها را از جرگه مدعیان خارج کردند. پرسپولیسی‌ها اما پس از شکست تلخ مقابل نفت مسجد سلیمان در خانه، بیدار شدند و شش بازی متوالی خود در لیگ و جام حذفی را با برد پشت سر گذاشتند تا حالا در یک قدمی سپاهان صدرنشین باشند و تنها با تفاضل گل در رده دوم لیگ جاخوش کرده‌باشند. سرخ‌های پایتخت امید دارند تا با پیروزی در دیدار معوقه خود برابر نساجی و لغزش سپاهان برابر نفت آبادان نیم‌فصل نخست را با قهرمانی پشت سر بگذارند.

نساجی با شکست طلسم بردن در راه تهران

نساجی که فصل خوبی را سپری نمی‌کند، در هفته‌های آخر لیگ به قرعه سختی برخورد کرده‌ بود و با بسیاری از مدعیان رو به رو شد.

این باشگاه که به تازگی با تغییر مالکیت و واگذاری آن به یک شرکت هواپیمایی نیز همراه شده، هفته گذشته موفق شد گل گهر سیرجان را در قاءم شهر شکست دهد تا پس از ده هفته طلسم نبردن شاگردان مهاجری به پایان رسیده باشد.

تنها نماینده شمال کشور در لیگ برتر، ۱۶ امتیازی است و با یک امتیاز بالاتر از ذوب آهن در رده دهم جدول رده بندی حضور دارد. آن‌ها امیدوارند با خلق شگفتی در آزادی و شکست پرسپولیس، خود را از سبزپوشان اصفهانی در جدول جدا کنند.

بازگشت پرسپولیسی‌های سابق به خانه

در بین لیست اسامی نساجی، نام چهار بازیکن که سابه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را در کارنامه دارند به چشم می‌خورد. محمد قاضی، محمد عباس‌زاده، مهرداد کفشگری و علیرضا حقیقی چهار بازیکنی هستند که در گذشته نه چندان دور در جمع سرخ‌های پایتخت توپ می‌زدند.

حقیقی که فوتبالش را با گرفتن پنالتی برابر علی دایی در دیدار سایپا و پرسپولیس در استادیوم آزادی آغاز کرد و به فوتبال ایران معرفی شد یکی از خاص‌ترین چهره‌هایی است که برابر تیم سابق خود به میدان می‌رود. گلر نساجی و سابق تیم ملی پس از جدایی بحث‌برانگیز از پرسپولیس، حضور در باشگاه‌های مختلف اروپایی را تجربه کرد اما موفقیت چندانی به‌دست نیاورد تا دوباره رهسپار لیگ ایران شود.

کد خبر 402985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.