صنعت نفت آبادان- سپاهان/ آزمون سخت سپاهان برای حفظ صدرنشینی

تیم فوتبال سپاهان در آخرین دیدار خود در نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال در آبادان به مصاف تیم آماده صنعت نفت می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب دیداری معوقه از هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال، فردا از ساعت ۱۶ و ۴۵ دقیقه تیم‌های صنعت نفت آبادان و سپاهان در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف یکدیگر می‌روند.

هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال

دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و سپاهان

پنجشنبه، ۶ دی، ساعت ۱۶:۴۵

پخش زنده: شبکه‌های ورزش، آبادان، خوزستان و اصفهان

ورزشگاه: تختی آبادان

داور: علی بای

آخرین رویارویی: صنعت نفت آبادان صفر- سپاهان صفر

حمله نفت به جایگاه استقلال

تیم فوتبال صنعت نفت در این فصل لیگ برتر عملکرد بسیار خوبی داشته است و با وجود اینکه از نظر مهره و امکانات با تیم‌های مدعی لیگ قابل مقایسه نیست اما به لطف مربی کاربلدی که در اختیار دارد در کورس کسب سهمیه آسیایی قرار گرفته است.

صنعت نفت با ۲۷ امتیاز از ۱۵ بازی در رده ششم جدول قرار دارد و این شانس را دارد تا در صورت پیروزی برابر سپاهان، تا رده سوم جدول بالا بیاید و به یک امتیازی سپاهان برسد. شاگردان دراگان اسکوچیچ در ۵ بازی گذشته خود ۳ برد و ۲ تساوی داشته‌اند و در فرم ایده‌ آلی به سر می‌برند.

تیم آبادانی در حالی در خانه برابر سپاهان قرار می‌گیرد که در این فصل داخل خانه بی رقیب بوده است و از ۷ دیدار خانگی خود ۴ برد و ۳ تساوی به دست آورده است. مهم‌ترین پیروزی آنها نیز برابر تراکتور در هفته هشتم بود که با نتیجه ۲ بر یک به دست آمد. همچنین در آخرین دیدار صنعت نفت در خانه، این تیم در دیداری جذاب برابر فولاد به تساوی ۲ بر ۲ رسید.

تیم صنعت نفت در شرایطی برابر سپاهان قرار می‌گیرد که احمد اهل شاخه و حسین ساکی، دو مدافع خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

صدرنشینی نیم فصل سپاهان در گرو پیروزی در آبادان

پس از دو برد متوالی خانگی برابر پیکان و شاهین بوشهر، حالا شاگردان قلعه نویی در یکی از سخت‌ترین دیدارهای خارج از خانه خود به مصاف تیم آماده صنعت نفت می‌روند. طلایی پوشان که سال‌ها است در پیروزی برابر صنعت نفت ناکام بوده‌اند اما حفظ صدرنشینی خود را در گرو پیروزی برابر رقیب آبادانی می‌بینند زیرا بعید است رقیب مستقیم سپاهان برای قهرمانی یعنی پرسپولیس، از دیدار امروز خود برابر نساجی بدون ۳ امتیاز بیرون بیاید.

سپاهان در شرایطی به مصاف صنعت نفت آبادان می‌رود که مانند پرسپولیس ۳۱ امتیازی است اما به دلیل تفاضل گل بهتر در صدر جدول قرار گرفته است. با توجه به پیروزی احتمالی پرسپولیس در خانه برابر نساجی، سپاهان برای تصاحب عنوان صدرنشین نیم فصل، باید با دست پر و ۳ امتیاز آبادان را ترک کند.

عملکرد سپاهان در ۵ دیدار اخیر دقیقاً مثل صنعت نفت است و ۲ برد و ۳ تساوی حاصل کار سپاهان در ۵ دیداری بوده است که در یک ماه اخیر برگزار کرده است.

امیر قلعه نویی، سرمربی سپاهان برای دیدار با صنعت نفت چند غایب سرشناس دارد، امید نورافکن هرچند از این بازی محروم است اما همراه محمد محبی در اردوی تیم ملی امید حضور دارد و عملاً این دو مهره ارزشمند سپاهان بازی با صنعت نفت را از دست داده‌اند. علاوه بر این دو، عزت الله پورقاز، حامد بحیرایی، محسن مسلمان و علیرضا نقی‌زاده دیگر غایبان سپاهان هستند که به دلیل مصدومیت این دیدار را از دست داده‌اند.

ترکیب احتمالی صنعت نفت:

محمد دریس، عقیل کعبی، سید محمد قریشی، عبدالله ناصری، جعفر سلمانی، مصطفی احمدی، محمود مطلق‌زاده، مسلم مجدمی، مهدی حنفی، میلاد جهانی و عیسی آل‌کثیر

ترکیب احتمالی سپاهان:

پیام نیازمند، مرتضی منصوری، گئورگی گولسیانی، محمد مهدی‌زاده، سعید آقایی، مهدی کیانی، ولادیمیر کومان، سجاد شهباززاده، رضا میرزایی، محمدرضا حسینی و کی‌روس استنلی

کد خبر 402962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.