بانوان ذوبی همچنان در صدر جدول لیگ برتر والیبال

هفته پنجم لیگ برتر والیبال بانوان با پیروزی ذوب آهن و صدرنشینی آن همراه بود. امروز تیم های سایپا، باریج اسانس و پیکان به میدان نرفتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته پنجم لیگ برتر والیبال بانوان امروز- پنج شنبه پنجم دی‌ماه، با برگزاری سه دیدار به انجام رسید. تیم‌های ذوب آهن اصفهان، اکسون تهران و ستارگان فارس برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند؛ تیم های پیکان تهران، باریج اسانس کاشان و سایپا نیز امروز به میدان نرفتند.

در اصفهان، ذوب آهن در سالن ملت میزبان تیم شهرداری قزوین بود که موفق شد در نهایت قدرت حریف خود را در سه ست متوالی شکست دهد.

شهرداری قزوین در ست اول و هم در ست دوم مقاومت خوبی از خود نشان داد اما بانوان سبز پوش ذوب آهن توانستند، ست اول را ۲۵ بر ۱۹ و ست دوم ۲۵ بر ۱۷ به پایان برسانند. در ست سوم ذوب آهن با جنگندگی بالا اجازه امتیاز گیری به حریف نداد و با نتیجه ۲۵ بر ۹ پیروز میدان شد. ذوب آهن در جدول صدر نشین است و سایپا با یک امتیاز کم تر در رده دوم جدول قرار دارد.

در تهران، دیدار دو تیم تهرانی اطلس و اکسون در سالن مینو در غرب تهران، با پیروزی ۳ بر صفر اکسون همراه بود.

تیم افق در سالن پیامبر اعظم (ص) قم میزبان تیم ستارگان فارس بود و همانند بازی های گذشته ۳ بر صفر شکست خورد. در این دیدار تیم افق تلاش خود را کرد و نمایش خوبی در ست های دوم و سم نشان داد تا ستارگان با سختی پیروز میدان باشند.

نتایج دیدار های هفته پنجم لیگ برتر والیبال:

ذوب آهن اصفهان ۳-۰ شهرداری قزوین

اطلس تهران ۰-۳ اکسون تهران

افق قم ۰-۳ ستارگان فارس

کد خبر 402954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.