مجمتع حل اختلاف بخش باغبهادران افتتاح شد

مجتمع حل اختلاف بخش باغبهادران شهرستان لنجان با حضور مسئولان قضایی استان و مسئولان اجرایی این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از لنجان، سیدمحمد موسویان، رئیس شوراهای حل اختلاف استان اصفهان در آیین افتتاح این مجمتع، پیام شهیدان را نفی ترس و اندوه دانست و اظهار کرد: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس، دفاع از حرم و امنیت کشور شهدای بسیاری جان خود را فدای حفظ آرامش و امنیت ملت ایران کرده‌اند و برهمین اساس باید شنوای پیام شهدا باشیم.

وی افزود: پیام شهدا آن است که هیچ نیرویی در دنیا توان مقابله با ملتی که به آموزه‌های دین اسلام تکیه کرده و گوش به فرمان ولایت فقیه زمان خود داشته باشد را ندارد و امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدا اقتداری مثال زدنی را به دست آورده و یکی از آثار خون شهدا آن است که امروز نهال نوپای انقلاب اسلامی در گام دوم قدم نهاده و به درختی تنومد تبدیل شده است.

رئیس شورایهای حل اختلاف استان اصفهان تصریح کرد: شهدای مدافع حرم پیام شهدای هشت سال دفاع مقدس و بشارت آنان را با گوش دل شنیدند و جان خود را فدای هدف والای خود کردند و این مسئله همواره باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ۹ دی ماه را روز بصیرت و آگاهی ملت ایران دانست و گفت: ایران اسلامی در چهار دهه اخیر روزهای سخت و سرنوشت‌سازی را پشت سر گذاشت و مردم در سخت‌ترین شرایط با بصیرت مثال‌زدنی خود به صحنه آمدند.

رئیس شوراهای حل اختلاف استان اصفهان ادامه داد: بعد از انتصاب آیت‌الله رئیسی به عنوان رئیس قوه قضائیه اتفاقات خوبی در این دستگاه رخ داد و بارقه‌های امید و عدالت‌خواهی بین کادر قضایی و اقشار مختلف تقویت شد.

موسویان خاطرنشان کرد: رئیس قوه قضائیه نگاه ویژه‌ای به مبارزه با فساد اقتصادی، اداری، اجتماعی دارد و در این حوزه پیش‌رو است و زیرمجوعه رییس قوه قضاییه که عوامل دستگاه قضایی هستند نیز به تبعیت از ایشان به این حوزه ورودی جهادی داشتند و در این مدت نیز اقدامات خوبی انجام شده است.

وی افزود: به موجب اصل ۱۵۶ قانون اساسی احقاق حقوق عامه یکی از وظایف دستگاه قضا است که سال‌ها مغفول مانده بود و یکی از مباحثی که در این مدت با جدیدت دنبال شده و در بخش باغبهادران نیز شاهد تحقق این مهم بودیم احقاق حقوق عامه بود.

رئیس شوراهای حل اختلاف استان اصفهان تصریح کرد: سفر رئیس قوه قضائیه به استان اصفهان حاوی این پیام بود که مسئولان باید فاصله میان خود و مردم را برداشته و به مشکلات مردمی رسیدگی کنند.

کد خبر 402949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.