گرگان شایسته قهرمانی است

سرمربی تیم بسکتبال بانوان شهر گرگان گفت: با شناخت کافی توانستیم تیم نامی رو را شکست دهیم.

نیکا بیک لیک لی در گفت و گو با خبزنگار ایمنا در خصوص برد ۴۴ بر۶۳ مقابل نامی نو، اظهار کرد: هفته ها منتظر این تقابل بودیم، بازی ما در دور رفت برای تقابل با نامی نو زود بود و نتوانستیم پیروز میدان باشیم؛ اما در مسابقه امروز عمل کرد خوبی داشتیم و توانستیم با اختلاف۲۱ امتیاز باخت دور رفت مقابل نامی نو راجبران کرده و صدرنشین گروه شویم.

بیک لیک لی با اشاره به دفاع خوب شاگردانش، تصریح کرد: برنامه ای که برای دفاع داشتیم به خوبی پیاده کردیم. ما به خوبی نامی نو را آنالیز کرده بودیم. من تمام بازی های فصل نامی نو را مشاهده کرده و به بازیکنان انتقال داده بودم؛ با توجه به شناخت کامل نقاط قوت و ضعف تیم نامی نو از امتیاز گیری آنها جلوگیری کردیم.

وی ادامه داد: تیم ما در روند امتیازگیری مشکلی ندارد. شادی عبدالوند و تینا عیساییان اسکالر هستند و مشکل ما در بازی دفاع بود که در این بازی این مشکل را برطرف کردیم.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان شهر گرگان در خصوص تیم نامی نو،گفت: نامی نو تیم بزرگ و قابل احترامی است؛ حضور معصومه ابراهیم زداه در تیم شخصیت خوبی به تیم نامی نو داده است.

بیک لیک لی در خصوص بازی های بعدی پیش رو برای تیمش در لیگ برتر بسکتبال بانوان، تصریح کرد: چهار بازی پیش روی با تیم های تهرانی است. در دور رفت در مقابل هرچهار تیم پیروز بودیم و نگرانی بابت مسابقات پیش رو نداریم.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان گرگان در پایان گفت: تیم ما اولین سالی است که از بازیکنان تیم ملی و غیر بومی استفاده می کند. ما نشان دادیم تیم گرگان شایسته کسب عناوین قهرمانی است. از شهردار گرگان خواهشمندم به حمایت های خوب خود از تیم بسکتبال بانوان ادامه دهد.

کد خبر 402940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.